سعید نجفیان در گفتگو با خبرنگار تئاتر هنرآنلاین درباره روند برگزاری چهاردهمین جشنواره سراسری "تئاتر مقاومت" بیان کرد: نتایج مرحله بازخوانی آثار بخش صحنه، خیابانی و کودک و نوجوان جشنواره پس از تعطیلات نیمه خرداد اعلام عمومی می‌شود و به آثار راه یافته به مرحله بازبینی فرصتی داده خواهد شد تا آثار خود را برای ارزیابی بازبینان جشنواره که احتمالاً پس از ماه مبارک رمضان خواهد بود، آماده کنند.

دبیر اجرایی چهاردهمین جشنواره سراسری "تئاتر مقاومت" در ادامه افزود: جشنواره امسال در بخش‌های صحنه، خیابانی، کودک و نوجوان و عروسکی و نمایشنامه‌نویسی و نمایشنامه‌خوانی برگزار می‌شود که همچنان مهلت برای شرکت در بخش نمایشنامه‌نویسی و نمایشنامه‌خوانی این جشنواره تا پایان خردادماه سال جاری باقی است.

وی با اشاره به توافقات انجام شده با شهرداری در روند برگزاری جشنواره تصریح کرد: البته به احتمال زیاد ستاد جشنواره برای برگزاری بخش کودک و نوجوان و عروسکی و همچنین تئاتر خیابانی این جشنواره با یکی از شهرداری‌ها به توافق برسد تا این دو بخش به میزبانی یکی از استان‌های کشور در نیمه شهریور برگزار شود که هنوز قطعی نیست و تصمیم در این زمینه در هفته آتی گرفته خواهد شد.

بر اساس این خبر، تاریخ دقیق برگزاری جشنواره نیمه نخست مهرماه سال جاری خواهد بود به این شکل که گروه‌های شرکت کننده 29 شهریور پذیرش شده و اجرای آنها تا 5 مهر ادامه خواهد داشت.

یادآور می‌شود، چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت به دبیری حسین مسافر آستانه و به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و مشارکت بنیاد فرهنگی روایت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/52/53