به گزارش هنرآنلاین، «حوض نقاشی» به کارگردانی مازیار میری و تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی ساخته شده است. این فیلم در سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر روی پرده رفت و توانست سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را از آن خود کند. همچنین سیمرغ بهترین طراحی صحنه و لباس را هم دریافت کرد.

«رسوایی» ساخته مسعود ده‌نمکی است که اثری متفاوت از سه‌گانه اخراجی‌ها این کارگردان سینما است. این فیلم هم در جشنواره فجر امسال به نمایش در آمد و با نقدهای متفاوتی روبه‌رو شد. رسوایی جایزه بهترین سیمرغ چهره‌پردازی را از این رویداد دریافت کرد.

«حوض نقاشی» با نقش آفرینی شهاب حسینی، نگار جواهریان، فرشته صدرعرفایی، سیامک احصایی و سپهرراد فرزامی ماجرای زندگی زوجی را حکایت می‌کند که با همه فرق دارند، آن‌ها باید تلاش کنند تا به دیگران ثابت کنند این تفاوت بزرگ را با معجزه عشق حل کرده‌‌اند و برای رفع مشکلات و داشتن یک خانواده گرم و صمیمی تلاش می‌کنند.

در فیلم «رسوایی» داستان دختری به نام افسانه که دختر جنوب شهری است و به علت بدهی‌های مالی پدر زیر فشار طلبکاران قرار دارد با بازی اکبر عبدی، الناز شاکردوست، محمد‌رضا شریفی‌نیا، کامران تفتی، مریم کاویانی، مجید مشیری، محبوبه بیات و ... روایت می‌شود.

انتهای پیام/