به گزارش هنرآنلاین، بهرام عبدالحسینی در نشست شورای اداری این اداره با اشاره به اینکه فعالیت موثری درراستاء ارتقاء فعالیت های فرهنگی و هنری استان یزدانجام شد،اظهارامیدواری کرد که درسال آینده نیز فعالیت مثبتی در حوزه فرهنگ و هنر انجام شود.

وی گفت: فعالیت آئینی و دینی که امسال توسط این اداره انجام شد نشان از اهمیت اینگونه فعالیت ها توسط ارشاد اسلامی استان یزد است.وی ادامه داد:به طور حتم درسال آینده فعالیت های آئینی و دینی به طورچشمگیر و با برنامه تر از امسال برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد همچنین از روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانهای استان خواست از هم اکنون در اجرای فعالیت فرهنگی و هنری باشند که بتواند درراستای ارتقاء شهرستان مثمرثمرواقع شود.وی گفت:سال آینده برنامه های جدیدی از سوی این اداره کل برگزار می شود که در این زمینه باید همه اصحاب فرهنگ و هنری تمام تلاش خودد راانجام دهند.

عبدالحسینی برگزاری کنگره ملی وحشی بافقی و جشنواره ملی فیلم رضوی را از برنامه های مهم این اداره کل دانست که سال آینده برگزارمی شود.مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزاری جشنواره ملی تجسمی خلیج فارس و جشنواره تئاتر را ازدیگر برنامه های مهم این اداره کل عنوان نمود.

وی در بخش دیگر سخنانش از شهرستانها خواست با توجه به تاکید وزارت ارشاد کمیته توسعه معارف قرآنی در شهرستانها تشکیل و فعال شود.

وی گفت:هدف از تشکیل این کمیته ،تبیین چشم انداز 5 قرآنی و طرح ملی حفظ قرآن کریم است.

گفتنی است درپایان این نشست از روابط عمومی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طبس،مهریزو ابرکوه تقدیر و قدردانی به‌عمل آمد.

انتهای پیام/