به گزارش هنرآنلاین، در آخرین شب اجرا دکتر مسعود دلخواه کارگردان نمایش به روی صحنه آمد و ضمن اشاره به حضور صادق موسوی رئیس مجموعه تئاتر شهر از زحمات وی و همکارانش در این مجموعه و تلاش مسئولان مرکز هنرهای نمایشی برای اجرای این نمایش تشکر و قدردانی کرد.

مسعوددلخواه در ادامه سخنانش پس از سپاسگزاری از زحمات طراحان صحنه، لباس، آهنگساز، طراح نور و نورپرداز و برخی عوامل پشت صحنه اخرین اجرای نمایش را به استاد عزت اله انتظامی تقدیم کرد. استاد انتظامی نیز در میان تشویق بی وقفه تماشاگران به روی صحنه آمد و در سخنان کوتاهی گفت: من شانس بزرگی داشتم که امشب اجرای اخر این نمایش را دیدم و این کار در عین سختی انقدر خوب و حرفه ای بود که اگر به دیدنش نمی آمدم بعدها قصه می‌خوردم. وی با یادآوری خاطرات خود از تئاتر لاله زار و مقایسه تماشاگران گفت: باید بپذیریم که تماشاگران این زمان بسیار دقیق تر و فهیم تر از گذشته هستند و من خوشحالم که صندلی های سالن تئاتر مملو از تماشاگر است. وی خاطرنشان ساخت : بیایید آرزو کنیم که هیچوقت صندلی های سالن های تئاترمان خالی نباشد. چرا که تئاتر فرهنگ ساز است و انسان تربیت می کند و بیایید تصمیم بگیریم که انسان باشیم.

بر پایه این گزارش استاد انتظامی در پایان، به پشت صحنه نمایش رفت و نکاتی را به بازیگران جوان گروه یادآور شد.

این گزارش حاکیست: مسعود دلخواه علاوه بر کارگردانی این اثر، دراماتورژی و تنظیم متن آن را نیز بر عهده داشته است و بیژن زرین، نوید گودرزی، مجتبی مظفری، عیسی نوری، ارشیا زرین، سارا علیا، علی سخنگو، افسون دلخواه، صادق حیدری، مریم قربانیان، راحیل روحانی زاده، سارا نجفی، بابک قادری، بارمان اهورا،آرش نوری، محمد مهدی شاهی، سحر ستوده،حسین اقدم نیا، فرزانه زینتی و متین قاسمی به عنوان بازیگر، در این اثر ایفای نقش کردند.

سایر عواملی که با دکتر مسعود دلخواه در این نمایش همکاری کردند عبارت بودنداز: آهنگساز: میرامیر میری ، طراح صحنه: رضا مهدی زاده، طراح لباس : پریدخت عابدین نژاد، طراح گریم: ماریا حاجیها،طراح نور: رضا حیدری،طراح پوستر و بروشور: آرش بدر طالعی، دستیاراول کارگردان و برنامه ریز: علی سخنگو، دستیار هنری و مسئول تمرینات بدنی: بیژن زرین، دستیار دوم کارگردان: سید جمشید حسینی،منشی صحنه: زهرا سادات طاهری، مشاوراطلاع رسانی و تبلیغات: مصطفی محمودی،روابط عمومی و امور ارتباطات رسانه ای: نساء نیکو، ندا تهرانی، لاله محمودی،عکس: امیر خدامی.

انتهای پیام/52/53