به گزارش هنرآنلاین، غلامرضا سلامتی مسوول امورهنری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور با اعلام مطلب فوق افزود: هنر می تواند ابزار ارزشمندی برای تبیین و تبلیغ معارف دینی در جامعه باشد ودر شرایطی که در دنیا جهل و نادانی به اوج رسیده باید ارزش های ناب دینی در قالب هنر به دنیا معرفی شود و هنر متعهد است که آدمی را از قرار گرفتن در مسیر فساد و تباهی مصون می دارد که هنرمندان نیشابوری با توجه به این اصول همواره درخشیده اند.

وی گفت:پنج هزار و 82 اثر از 760 عکاس به دبیرخانه دومین مسابقه ملی عکس عاشورایی نگاه سرخ ارسال شده بود که داوری این جشنواره را محمد رضا چایفروش، امیر علی جوادیان، احمد خطیری، محمد حسین مصدق و ابوالقاسم قاسمی بر عهده داشتند.

سلامتی خاطرنشان کرد:در بخش عکس عاشورایی با دوربین؛ حمید رضا هلالی از نیشابور با دریافت 5 میلیون ریال به همراه لوح جزو برگزیدگان دومین جشنواره ملی عکس نگاه سرخ شد.

وی تصریح کرد: در حاشیه برپایی این جشنواره نمایشگاه عکس آثار راه یافته به دومین جشنواره ملی عکس نگاه سرخ در تالار فخرالدین اسعدگرگانی برگزار شد که آثار دیگر عکاسان مطرح نیشابوری : مسعود سلیمانی سپهر ، مهدی دشتی و رضا معتمدی به نمایش در آمد.

گفتنی است، مراسم تجلیل از فعالان کانون های مساجد استان گلستان و همچنین آیین اختتامیه جشنواره ملی عکس«نگاه سرخ» با حضور حجت الاسلام حمیدرضا ارباب سلیمانی، دبیر ستادعالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور ،آیت الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان، دبیر ستاد عالی کانون های مساجد کشور و جمعی از مسؤولان در گرگان در تالار فخرالدین اسعدگرگانی برگزار شد.

انتهای پیام/