به گزارش خبرنگار هنرآنلاین، سهند شکرزاده سرپرست گروه "بامداد" در این رابطه توضیح داد: از ماه‌ها قبل در تلاش بودیم حتما این برنامه را به یاد استاد جلال ذوالفنون را برگزار کنیم، زیرا این هنرمند که از مشاهیر استان فارس بود بعد از انقلاب سه تار نوازی را احیا کرد و 90 درصد جوانان با هنرمندی او به سه تار علاقه‌مند شدند.

شکرزاده گفت: در این مراسم که در سالگرد وی به صورت یادواره برگزار می‌شود قطعاتی از آلبوم شیدایی این هنرمند توسط گروه "بامداد اجرا می‌شود.

اعضای گروه "بامداد" که در یادواره جلال ذوالفنون به اجرای برنامه می‌پردازند علی زاهدی (سه تار)، پیام شکرزاده (سه تار)، کمیل امین پور (سه تار)، نیما احسنت (سه تار)، سهند شکرزاده (سه تار و سرپرست گروه)، رامین وطن نیا (بربط)، آزاد راستین (دف) و پوریا اخوان (خواننده) هستند.

گروه بامداد پیش از این به مناسبت "بزرگداشت حافظ" در تالار حافظ شیراز، "بزرگداشت مولانا" در قونیه، "بزرگداشت سعدی" در آرامگاه سعدی و روز فرهنگی "شیراز" که در کشور پرتقال برگزار شد به اجرای کنسرت پرداختن که به در این کنسرت به علت استقبال زیاد مخاطبان اجرا تمدید شد.

همچنین آبان 91 گروه "بامداد" کنسرتی را با همراهی مجید درخشانی در تالار حافظ برگزار کرد که با حضور 18 نوازنده و 3 ساعت کنسرت یکی از بزرگ‌ترین اجراهای این گروه به شمار می‌رود.

یادواره استاد جلال ذوالفنون، هنرمند استان فارس، 24 اسفندماه ساعت 18 در تالار حافظ شیراز توسط گروه "بامداد" برگزار می‌شود. ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

انتهای پیام/38