به گزارش هنرآنلاین، حسن مختارزاده صبح امروز در نشست مسئولان اظهار کرد: توجه به فرهنگ و هنر امری مهم و لازم است و همه باید در راستای تقویت هنرمندان گام برداریم.

وی افزود: هنرمندان کنگان در عرصه هنرهای نمایشی و تئاتر جایگاه ارزشمندی دارند و امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان از اجرای نمایش "جنگ رستم و اکوان دیو "در تالار هنر کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: با تلاش انجمن هنرهای نمایشی کنگان نمایش نقالی جنگ رستم و اکوان دیو به کارگردانی مژگان صفری در تالار هنر کنگان به‌روی صحنه رفت.

مختارزاده تصریح کرد: در این نمایش که برداشتی از شاهنامه صورت گرفته بود خانم‌ها فاطمه صفایی و المیرا ناصری به ایفای نقش پرداختند.

وی اضافه کرد: در این نمایش که با ایده‌های نمایش ایرانی انجام گرفته بود آقایان مهدی ناظمیان و سلیمانی نیز با اجرای موسیقی ایرانی تاثیرات باورپذیری اجرا را دوچندان کردند.

این مسئول گفت: هنرمندان تئاتر در این شهرستان نیازمند توجه بیشتری هستند و امیدوار هستیم با توسعه زیرساخت‌های فرهنگی در این مسیر به توفیقات لازم برسیم.

مسئول انجمن هنرهای نمایشی کنگان نیز اظهار کرد: هنرمندان رشته تئاتر در کنگان طی سال جاری عملکرد خوب و قابل قبولی داشته‌اند و کیفیت کار نیز مطلوب بوده است.

محمد بازدار افزود: هنرمندان قشر تاثیرگذار جامعه هستند و باید با کیفیت بخشیدن به کارهای هنری موجبات رشد و تعالی هنر را فراهم کنیم.

وی از اجرای صحنه‌ای و نمایشنامه خوانی گروه‌های کنگان در فروردین ماه 92 خبر داد و اضافه کرد: این مهم با حمایت مسئولان شهرستان انجام می‌شود.

انتهای پیام/