سودابه بیضایی بازیگر فیلم سینمایی " روز روشن " در گفت وگو با هنر آنلاین در باره حضورش درفیلم عنوان کرد : با خواندن فیلم نامه" روز روش " متوجه شدم با فیلم نامه جذاب و متفاوتی روبه رو هستم و در آن قصه زنی روایت می شود که در مدت زمان محدودی باید یک کار خیلی بزرگی را انجام بدهد . جرمی رخ می دهد و این زن به تنهایی باید از عده زیادی آدم رضایت بگیرد ومن نقش یکی از این آدمها را بازی می کنم که زن باید با آنها مواجه داشته باشد.

بازیگر فیلم " محافظ در مورد ویژگی های این شخصیت عنوان کرد : مثل تمام آدمها ویژگی هایی مثبت و منفی را توامان دارد و اکثر آدمها پیچیدگی های خاص خودشان را دارند و این پیچیدگی ها در شرایطی خودشان را نشان می دهند. این زن در یک شرکت یک کارمناست که بلند پروازی خاص خودش را دارد.

بیضایی در مورد کار کردن با یک کارگردان جوان گفت : حسین شهابی کارگردان با استعدادی است و به کارش تسلط داشت و از حضور در این فیلم رضایت دارم و هم بازی شدن با پانته آ بهرام دراین فیلم خیلی برایم جذابیت داشت.

این بازیگر در مورد پیش بینیش از حضور بفیلم در دو بخش سودای سیمرغ و فیلم اولی افزود : موقعی که فیلم را کار می کردیم حدس می زدم که فیلم خوب شده است و حرف های زیادی برای گفتن دارد.

بیضایی در مورد احتمال بردن سیمرغ بلورین بهترین بازیگر در جشنواره عنوان کرد : پیش بینی دشوار است اما هر بازیگری علاقه دارد بازیش دیده شود و جایزه ببرد . حضور در فجر باعث مورد ارزیابی قرار گرفتن کار بازیگری یک بازیگر می شود . باید بازی سایر بازیگران را دید و در آن صورت است که می توان قضاوت منصفانه ای انجام داد. امیدوارم برای فیلم "روز روشن" اتفاقات خوبی رخ بدهد.

انتهای پیام/