به گزارش هنرآنلاین، فیض منش با اعلام این خبر افزود: از 2 بهمن ماه جاری به مدت 4 روز فیلم های پنحمین جشنواره ملی نماز و نیایش در دو بخش مسابقه ایران و بین‌الملل در دو سانس بعد ازظهر از ساعت 3 تا 7 برای عموم علاقه مندان به هنر هفتم اکران می شود.

فیض منش با بیان این خبر که 3 فیلم راه یافته به این جشنواره کاری از هنرمندان استان همدان است ادامه داد: "آرایشگرها وجود ندارند" به کارگردانی علی پاک نهاد، "رنگ زندگی" به کارگردانی عاطفه مجاهدی دلخوش و " یک قطعه آسمان" به کارگردانی فاطمه خدیور در بخش مسابقه ملی جشنواره نماز و نیایش حضور دارند.

وی اظهار کرد: پنجمین جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین توسط انجمن سینمای جوانان ایران به صورت همزمان در 30 استان کشور در 3 بخش فیلم کوتاه، عکاسی و فیلمنامه برگزار می شود.

فیض منش گفت: این جشنواره به منظور تشویق و ترغیب هنرمندان در جهت اعتلای جایگاه والای نماز و نیایش ، گسترش فرهنگ نماز و نمازخوانی ، تقویت مبانی فرهنگ عمومی مبتنی بر باورها و ارزشهای دینی و به کارگیری ابزارهای هنری ارایه ی آفرینش های جذاب در حیطه ی موضوعات دینی و پرداختن به امر معنوی نماز و نیایش به منزله یکی از جلوه های بی بدیل روحی انسان از 2 تا 5 بهمن ماه برگزار می شود.

وی یادآور شد: علاقه مندان می توانند در روزهای جشنواره به صورت رایگان از ساعت 3 تا 7 بعد از ظهر در سالن سینمایی مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی همدان به تماشای فیلم های کوتاه جشنواره نماز و نیایش بنشینند.

انتهای پیام/38