به گزارش خبرنگار تئاتر هنرآنلاین، فریدون ولایی کارگردان تئاتر از مراغه که با نمایش "سایه‎ها و باد" در جشنواره فجر حضور دارد در گفتگو با خبرنگار تئاترهنرآنلاین گفت: نمایش "سایه‌ها وباد" به این مسئله می‌پردازد که عامل به وجود آورنده گرفتاری‌های انسان، خود او است.

ولایی با اشاره به اینکه از تکنیک نور و سایه در اجرا استفاده شده است بیان کرد: این نمایش از ابتدا برای جشنواره فجر تولید شد و نخستین اجرای ما در جشنواره خواهد بود.

وی که در جشنواره سال گذشته نیز حضور داشته عنوان کرد: در جشنواره امسال حضور جوان‌ها پررنگ است، روند اجرایی جشنواره تا امروز مناسب بوده و باید رویکرد کلی جشنواره بر عدالت محوری باشد تا با رقابت آثار تهران و شهرستانی فاصله آنها کم شود.

ولایی جشنواره فجر را فرصتی برای محک گروه‌های شهرستانی دانست و بیان کرد: در جشنواره تئاتر فجر گروه‌های تئاتر شهرستان در کنار بزرگان تئاتر به ارائه آثار خود می‌پردازند و مقایسه آثار خود با گروه‌های دیگر را انجام دهند.

در این نمایش امین خان‌زاده، مریم برومند مطلق، حامد نباتی، سعید برومند مطلق، رضا محمدی، پریسا آقا محمدی و سعید علمی ایفای نقش می‌کنند. در این اثر نمایشی موسیقی بر عهده سجاد توفیق، طراح نور رامین خاکی و طراح پوستر آیدا ولایی هستند.

نمایش "سایه‌ها و باد" از مراغه به کارگردانی و نویسندگی فریدون ولایی سه شنبه 3 بهمن در تالار سایه مجموعه تئاترشهر در دو نوبت 16:30 و 18:30 اجرا می‌شود.

انتهای پیام/54/53