بهروز غریب پور در گفتگو با هنرآنلاین بیان کرد: در تمام دوران دفاع مقدس که مدیر تئاتر عروسکی بودم با وجود شرایط بحرانی حتی 1 روز هم اجرای تئاتر تعطیل نشد.

غریب پور ادامه داد: وظیفه گروه‌های تئاتری در آن زمان ایجاد فضایی متفاوت برای خانواده‌ها بود تا علاوه بر آن نسبت به مسائل مختلف آگاهی پیدا کنند.

کارگردان و پیشکسوت تئاتر با اشاره به اینکه آژیر قرمز برای اعلام شرایط اضطراری روی پشت بام تماشاخانه بود عنوان کرد: حتی در هنگامی که صدای آژیر قرمز به گوش می‌رسید تماشاخانه ما پناهگاه بود.

وی تصریح کرد: هنرمند زمانی با مردم است که در فراز و نشیب همراه آنها باشد درست است که این شرایط مطلوب نیست اما در همین شرایط باید کار کرد، گروه تئاتر آران در همین شرایط به فعالیت خود ادامه خواهد داد علی رغم اینکه تنها منبع درآمد برخی اعضای گروه همین اجراهای است.

کارگردان "اپرای عروسکی حافظ" که این اثر را در جشنواره تئاتر فجر به روی صحنه می‌برد در رابطه با این اجرا گفت: "اپرای حافظ" در جشنواره فجر دومین تولید ما بر روی زندگی حافظ است و با تغییرات کامل اجرا می‌شود. موسیقیو تمام خواننده‌های اثر تغییر کرده‌اند.

غریب پور تصریح کرد: بعد از اختتامیه جشنواره تئاتر فجر تا 20 بهمن اجرای ما ادامه خواهد داشت و قرار است بعد از آن گروه برای اجرا سفری را به دبی داشته باشد در صورت لغو سفر اجرای گروه در تالار فردوسی ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/54/53