به گزارش هنرآنلاین، در این مراسم نماینده مردم ابهر و خرم دره در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمدره حضور داشتند.

مدیر کل ارشاد استان زنجان، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سعید آقا جانی رئیس سابق اداره ارشاد شهرستان خرم دره، رضا خدایی را به عنوان سرپرست اداره معرفی و بیان کرد: اگر نگرش مبتنی بر برنامه ریزی در سراسر زندگی فردی و سازمانی تسری یابد مشکلاتی در کارهای اجرایی به وجود نخواهد آمد .ب همین دلیل باید برنامه ریزی و تلاش را سر لوحه فعالیت های خود قرار دهیم.

سهندی در ادامه اظهار داشت: یکی از مشکلات ما راضى نبودن به رضاى خدا است و همچنین تکبر و غرور آسیبی است که باعث ایجاد فاصله در میان مردم جامعه و زیردستان می‌شود از این رو رفتار مدیران و مسئولان با زیر دستان باید متواضعانه و همراه با حفظ شخصیت انسانی ایشان باشد تا ضمن ایجاد فرهنگ تواضع و ادب در فضای سازمانی، موجبات افزایش انگیزه را نیز فراهم آورد برتری انسانها در ساختارهای اجتماعی و سازمانی، نشان از برتری شخصی آنها بر یکدیگر نیست.

سهندی در ادامه از مسئولان ارشد شهرستانی در خواست کرد تا اداره ارشاد خرم دره را همواره حمایت و همراهی کنند.

در پایان فرماندار شهرستان خرم دره نیزگفت: درسطح مطبوعات و عرصه های فرهنگی باید تلاش های گسترده تری صورت پذیرد و ارتباط با هنرمندان از طریق مسئولین استانی و شهرستانی افزایش یابد تا انشاا.. بتوانیم در عرصه های فرهنگی و هنری موفق تر باشیم .

انتهای پیام/38