نادر طریقت مستند ساز سینمای ایران در گفت وگو با هنر آنلاین در باره روند ساخت مستند " بعد از درخشش " گفت : شیوه فیلمبرداری این مستند به شکل سه بعدی است وبه علت حجم بالای کار این مستندچند سالی است که ادامه دارد.

طریقت در باره مضمون این مستند گفت: موضوع این مستند در خصوص ستاره و ستاره سازی بازیگران سینما است ورشد و اوج و فرود آنها را دراین مستند به تصویر در می آورم ..بازیگران ستاره ای که مردم به خاطرشان به سینما می روند . سازنده این مستند در مورد هنرمندانی که در این مستند به آنها پرداخته می شود گفت : از برخی از بزرگان بازیگری سینما مثل مرحوم بوتیمار فیملبرداری انجام شده است و منتظر هستم تا سلامت کامل مسعود کیمیایی به وجود بیاید و از ایشان هم در این فیلم استفاده شود ، ناصر ملک مطیعی هم بزرگ دیگری است که در این مستند به او خواهیم پرداخت. طریقت درمورد شیوه پخش این مستند عنوان کرد : بعد از آماده سازی نهایی فیلم قصد دارم فیلم را در شبکه نمایش خانگی عرصه کنم.

از عواملی که در ساخت این مستند همکاری می‌کنند می‌توان به حسین چراغی فیلمبردار، امین طریقت، هستی طریقت، شهروز ساسانی نژاد دستیار کارگردان، حجت احد زاده امور رایانه و امین زالی زاده مجری طرح اشاره کرد. . گفتنی است نادر طریقت نویسنده ، محقق و کارگردانی، تهیه کنندگی و فیلمبرداری این مستند بعد از درخشش را به عهده دارد. انتهای پیام/