قادر آشنا با مثبت ارزیابی کردن حضور معاونت امورهنری ارشاد در مجلس شورای اسلامی به خبرنگار هنرآنلاین گفت: به هر تقدیر باید این اتفاق می‌افتاد و نمایندگان مردم نسبت به مشکلات و مسائل موجود در حوزه نمایش هوشیار می‌شدند.

مدیر اداره کل هنرهای نمایشی در ادامه تصریح کرد: ایجاد حساسیت در مجلس شورای اسلامی نسبت به موضوع تئاتر و در ادامه آن سایر دستگاه‌های اجرایی باید از دغدغه ها و احساس مسئولیت بیشتر نمایندگان مردم باشد و این مهم تنها از مسیر بازگویی و برگزاری چنین جلساتی حاصل می شود.

وی با تشکر از نگاه ویژه شخص معاون هنری وزیر به موضوع تئاتر و همچنین اهتمام ریاست کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: با اطلاع‌رسانی صورت گرفته از نیازها و مشکلات فعلی عرصه تئاتر، امید است در آینده نزدیک و با برگزاری جلسات پربار پیش رو نتایج مثبت آن را در سطح کلان کشور شاهد باشیم.

آشنا ضمن اعلام خبر برگزاری دومین جلسه حمید شاه‌آبادی با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با محوریت تئاتر گفت: معاون امورهنری وزیر ارشاد پس از سال‌ها موضوع هنر فاخر تئاتر را به خانه ملت بُرد.

وی تخصیص فرصت های بیشتر به بحث های هنری در مجلس را نیازمند اهتمام تمامی نهادهای مسئول و مربوطه دانست و افزود: هراندازه مسئولان دولتی در بیان دغدغه های هنرمندان مشارکت فعال داشته باشند در آینده نزدیک به سایر اظهارنظرات جامه عمل پوشانده خواهد شد.

انتهای پیام/52/53