به گزارش هنرآنلاین،‌ همزمان با سراسر کشور سومین دوره جشنواره فیلم عمار با موضوعات مختلف و اکران و تقدیر از عوامل سریال "جهان شهری‌ها" در فرهنگسرای ولاء کلید خورد.

با شروع جشنواره عمار در سراسر کشور، مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20 و فرهنگسرای ولاء نیز به‌عنوان دبیرخانه این جشنواره در سطح شهرری آغاز به کار کرد.

این جشنواره در مساجد، مدارس، هیئت‌های مذهبی، پایگاه‌های بسیج، سالن اجتماعات خانه فرهنگ‌ها، دانشکده علوم حدیث، فرهنگسرا و ... با موضوعات انقلاب اسلامی، جنگ نرم، فتنه‌های سال 88 و ... در قالب‌های انیمیشن، داستان‌های کوتاه و بلند و مستند برگزار می‌شود.

سریال جهان شهری‌ها نیز به کارگردانی شهاب اسفندیاری با حضور میثم حلاجان تهیه کننده این فیلم، محمدحسام‌پور دستیار و مشاور پروژه، محمدحسین شمشیری مدیر تولید و محمدرضا خردمندان تدوین‌گر آن اکران می‌شود.

سریال جهان شهری‌ها روز پنج شنبه 7 دی ماه از ساعت 10 تا 12 در حوزه علمیه حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) اکران و از عوامل تولید این فیلم تقدیر می‌شود.

مساجد، تکایا مدارس و هیئت‌های مذهبی شهرری می‌توانند برای مشاهده فیلم‌های اکران شده به دبیرخانه این جشنواره واقع در شهرری، میدان نماز، فرهنگسرای ولاء مراجعه کنند.

انتهای پیام/31