به گزارش خبرنگار هنرآنلاین، نمایش عاشقستان به نویسندگی "کیوان صباغ" و کارگردانی "صاحب حایری زاده" در تالار شرف الدین علی یزدی یزد به روی صحنه رفته است.

در این نمایش مهدی قانع، علی دهقانپور، مسیح دهقانی، علیرضا حائری زاده،حسین وکیلی، صاحب حائری زاده، سمیه بلیانی و الهه کیانفرد به اجرای نقش پرداخته اند.

اجرای موسیقی نمایش عاشقستان بر عهده محمدحسین تشکری و به خوانندگی محسن نشاسته گر است.

این نمایش تا 28دی ماه در تالار شرف الدین علی یزدی یزداجرای عمومی خواهد داشت.

نمایش عاشقستان با همکاری موسسه "خونه خنده یزد" و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان یزد اجرا می شود.

"واگویه های گاه به گاه مردی که به یادش نمی آورم'

این نمایش به کارگردانی احمدرضا رافعی بروجنی تا هفتم دی ماه در پلاتو مجتمع فرهنگی هنری امیر کبیر اجرای عموم خواهد داشت.

نویسنده نمایش 'واگویه های گاه به گاه مردی که به یادش نمی آورم' محمد رضا رهبری است و داستان پیرمردی را بیان می کند که سعی دارد خودش را در گذشته اش پیدا کند.‏

رضا ولی پور دهکردی، سارا اسماعیلی ،جلال نجفی ،ثریا امینیان،احمد رضا رافعی بروجنی و جمعی دیگر از هنرمندان در این نمایش ایفای نقش می کنند.

علاقمندان می توانند تا روز پنج شنبه هفتم دی ماه ، ساعت 18 به آدرس: شهرکرد،خیابان امیرکبیر، جنب کتابخانه امیر کبیر، مجمتع امیر کبیر به تماشای این نمایش بنشینند.

"شب هفت" در شیراز

نمایش ˝ شب هفت˝ با طراحی و کارگردانی محمد شریعت زاده تا 5 دی ماه جاری ساعت هفت شب در خانۀ فرهنگ شماره 4 (پارک آزادی) ، بر روی صحنه اجرا می شود.

نویسندگی نمایش "شب هفت" را فرزانه شبان سروستانی به عهده داردو بازیگرانی چون فیروزه باباملکی، شهره رستمی، فرزانه شبان سروستانی و اعظم طالع، ساناز جوانمردی، حنان عزیزی در آن به نقش آفرینی می پردازند.

عوامل دیگر نمایش "شب هفت" شامل : منشی صحنه و دستیار کارگردان: مهشید دمی زاده، مدیر صحنه: زهرا سورقالی، دستیار تولید: احسان محسنی- سمانه قیاسی زاده - محمد درریز، مشاور نورپردازی: علی بقایی، مشاور فرهنگ ارامنه: تاده آوانسیان، گروه طراحی لباس و گریم: حدیث شریعت زاده، فرزانه شبان، مهشید دمی زاده، طراح صحنه، نور، پوستر، بروشور و بلیت: محمد شریعت زاده، عکاس: محمد مهدی شبان سروستانی و ساخت و ضبط صدا: مهران هوشمندیان ، هستند.

نمایش یاد شده حکایت سه زن است وقتی که مرگ در اوج زندگی آن ها را به یکدیگر پیوند می‌دهد.

"وین راز سر به مهر" روی صحنه بندر عباس

"وین راز سر به مهر" عنوان نمایشی است که تا یازدهم دی ماه در پلاتو آفتاب بندر عباس به روی صحنه است.

این نمایش به کارگردانی رضا غریب‌زاده دریایی کاری از گروه تئاتر تارس بندرعباس است که سال گذشته نمایش "کشف برای زنده ماندن در حصار بی‌حس مرده" را به اجرا گذاشت.

در داستان این نمایش، پدر تعزیه‌گردان عفیفه او را مأمور بازنویسی نسخه‌های قدیمی تعزیه کرده است اما عفیفه در صدد آن است که روایت نسخه‌ها را تغییر دهد و از مظلومیت انبیا دوری کند، که در این میان شخصیت‌های داستان به سراغش می‌آیند. متن این نمایش را علی رضایی نویسنده با سابقه هرمزگانی نوشته است.

بازیگران نمایش به ترتیب ورود به صحنه عبارتند از‌ عبدالرضا بلوچ‌نژاد، فاطمه عابدی‌فر، رضا غریب‌زاده دریایی، مصطفی بشکال، محمود سلیمی، محمد حمزه‌وی، طیبه زندش، شیما اکبری جسیدانی، موسی کریمی و امیر کناری‌زاده.

دیگر عوامل اجرا نیز عبارت هستند از موسیقی: امین باصره، طراح نور و پردازش: هادی علیشاه‌پور، طراح لباس: سمیه دهقانی نظام آبادی، طراح پوستر: بهزاد حبیب‌زاده بندری و عکاس: مجید جمشیدی.

این نمایش هر روز ساعت 19 اجرا به اجرا درمی آید.

نمایش "نامه‌ای به دوست مریخی‌ام" در اصفهان

"نامه‌ای به دوست مریخی‌ام" فضایی فانتزی دارد و علاوه بر اینکه مخاطب نوجوان به خوبی می‌تواند با آن ارتباط برقرار کند، جذابیت‌هایی هم برای مخاطب بزرگ‌سال در طول نمایش وجود دارد.

این نمایش قصه دو خواهر دوقلو است که نامه‌ای به دوست خیالی‌شان در مریخ می‌نویسند و قرار است برای او شیرینی درست کنند اما هر کدام نوع خاصی از شیرینی دوست دارند و در طول بازی اختلاف نظرهایی با هم پیدا می‌کنند که در ادامه اتفاقاتی می‌افتد.

بازیگران این تئاتر افسانه فتاحی، مطهره نریمانی، سپیده مظاهری، ملیکا مهربان، امین فرخ‌زاد، احسان صفری، داریوش امیری و علی سلطانیان هستند و مرضیه صبوخانیان و امین فرخ‌زاد به عنوان دستیار کارگردان همکاری داشته‌اند.

موسیقی این کار بر عهده حسین احمدجو بوده است و مژگان ابطحی به عنوان طراح صحنه و لباس، شهاب ملکی مدیر صحنه، نعیمه حدادی منشی صحنه و سعیده کمالی به عنوان عکاس در این تئاتر فعالیت داشته‌اند.

"نامه‌ای به دوست مریخی‌ام" به نویسندگی امیر صفایی‌پور و کارگردانی اسماعیل موحدی تا دهم دی‌ماه از ساعت 18 به صحنه می‌رود و علاقه‌مندان می‌توانند به هنرسرای خورشید واقع در واقع در خیابان کاوه، پل چمران، جنب شهرداری منطقه 7 مراجعه کنند.

انتهای پیام/28