به گزارش هنرآنلاین، حمیدرضا آتشی مسئوول مجتمع های فرهنگی و هنری اداره ارشاد نیشابور با اعلام این مطلب بیان کرد: هنرمندان جوان و تحصیل کرده ما در رشته های هنری بخصوص، مجسمه سازی ،طراحی و نقاشی توانسته اند آثار مانایی را تا کنون از خود بر جا گذارند و در این رهگذر نمایشگاه "تجربه های دانشجویی" در صدد است آثاری جدیدبه مخاطب ارایه کند.

وی افزود: نمایشگاه "تجربه های دانشجویی" آثار هنرمند مجسمه ساز "مجید گوران اوریمی" است که در آن 10 اثر مجسمه و 6 اثر رنگ روغن و20 اثر طراحی با موضوع آزاد به نمایش گذاشته شده است.

آتشی به سبک این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه دارای سبک سورئالیسم و باتکنیک قلم فلزی، رنگ روغن، آب مرکب، کنته، پاستل گچی کار شده است.

وی خاطر نشان کرد: این سومین نمایشگاه انفرادی است که توسط "مجید گوران اوریمی" فارغ التحصیل رشته نقاشی دانشکده هنرنیشابور برپا گردیده که در پی ارائه آثار به مخاطب و نقد و بررسی است.

آتشی تصریح کرد: نمایشگاه "تجربه های دانشجویی" از 2 لغایت 7دی91 هر روز از ساعت 16 الی 19 بعد از ظهر در محل نگارخانه کمال الملک اداره ارشاد نیشابور ویژه عموم علاقمندان دایر است.

انتهای پیام/38