به گزارش هنرآنلاین، طی حکمی علی بیطرفان در کنار معرفی کمیته‌های پنج گانه که بخشی از مسئولیت‌های جشنواره نماز و نیایش را برعهده دارند مشاور امور اجرایی این جشنواره را نیز معرفی کرد.

در این حکم رضا ابوذر که اکنون به عنوان معاون انجمن سینمای جوانان استان قم به فعالیت مشغول است به عنوان مشاور اجرایی این جشنواره نماز ونیایش به روایت دوربین معرفی شد.

رضا ابوذر دارای سوابق درخشان اجرایی فراوانی در جشنواره‌های گوناگون است که از جمله آنان می‌شود به مدیریت اجرایی 15دوره جشنواره استانی فیلم، دبیر اجرایی سومین جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین و چهار دوره مسئول کمیته اجرایی همین جشنواره اشاره کرد.

وی که فعالیت خود را از سال 75 در انجمن سینمای استان قم آغاز کرده است فیلم‌های متعددی چون بوی عید، بازگشت پرستوها، از غبار تا زلال ، قاصدک پر، زیر گنبد سبز، سربازان غیر نظامی، زمین از آن دیوانگان است را کارگردانی کرده است.

این هنرمند قمی موفقیت‌هایی نیز در زمینه تولید فیلم کسب کرده است که از آن جمله می‌توان به مقام نخست جشنواره استانی، منطقه‌ای و ملی اشاره کرد.

ابوذر برای فیلم از غبار تا زلال منتخب استان قم در جشنواره ملی فیلم کوتاه تهران شده و برای فیلم سربازان غیر نظامی نیز جوایز متعددی را در جشنواره‌های سراسری به خود اختصاص داده است.

وی در کنار فعالیت‌های سینمایی خود در زمینه تئاتر نیز به فعالیت پرداخته و آثاری چون چرخ هشتم، حواله پستی، هفت دریا شبنمی، اشک صحرا و واقعه در واقعه را کارگردانی کرده است.

پنجمین جشنواره سراسری نماز و نیایش به روایت دوربین با سه محور عکس، فیلم ، فیلم نامه و عکس از دوم تا پنجم بهمن ماه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و انجمن سینمای جوانان ایران در قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/38