به گزارش هنرآنلاین، محمدحسین شفیعی‌ها مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین اولویت‌های پژوهشی این اداره کل را در سال‌جاری عنوان کرد.

وی نخستین اولویت را بررسی راهکارهای ترویج نماز از طریق فعالیت‌های فرهنگی و هنری دانست.

این مسئول یادآور شد: هزینه‌یابی بر مبنای فعالیت در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین دومین اولویت این اداره کل است.

شفیعی‌ها تصریح کرد: آسیب‌شناسی موازی‌کاری‌ در فعالیت‌های فرهنگی و هنری استان، بررسی اولویت‌ نیازهای هنری استان، بررسی توانمندی‌های فرهنگی و هنری استان و اشتغال‌زایی از طریق هنر و راهکارهای اقتصادی‌ شدن فعالیت‌های فرهنگی و هنری از دیگر اولویت‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین است.

وی، بررسی وضعیت زبان و گویش‌های استان و راهکارهای حفظ و گسترش آن و مطبوعات و رسانه‌های محلی از گذشته تا حال و نقش رسانه‌های نوین در ارتباطات امروز را نیز به عنوان اولویت‌های ارشاد معرفی کرد.

وی در ارتباط با اولویت‌های عنوان شده اظهار کرد: پژوهشگران علاقه‌مند می‌توانند برای همکاری و ارائه طرح‌های پژوهشی در حوزه‌های مرتبط با واحد پژوهش اداره‌‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاری کنند.

شفیعی‌ها تصریح کرد: همچنین دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری رشته‌های مرتبط می‌توانند با انتخاب این اولویت‌ها به عنوان موضوع پایان‌نامه و رساله دکتری از تسهیلات کمک هزینه این اداره‌کل بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/