به گزارش هنر آنلاین،، طبق اعلام روابط عمومی دبیرخانه جشنواره فجر پس از ارزیابی و جمع بندی اولیه در خصوص انطباق آثار متقاضی با مقررات و ضوابط دبیرخانه ای جشنواره اقدام خواهد کرد.

"ابرهای ارغوانی" به کارگردانی سیامک شایقی و تهیه کنندگی محمود فلاح، "پرویز" به کارگردانی مجید برزگر و تهیه‌کنندگی سعید آرمند (محصول میلاد فیلم)،

"آینه شمعدون" به کارگردانی بهرام بهرامیان و تهیه‌کنندگی محمد کمالی‌پور، "دلتنگی‌های عاشقانه" به کارگردانی رضا اعظمیان و تهیه‌کنندگی محمدرضا شرف‌الدین.

"هیس دخترها فریاد نمی‌زنند" به کارگردانی پوران درخشنده و تهیه‌کنندگی پوران درخشنده، "از تهران تا بهشت" به کارگردانی ابوالفضل صفاری و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفاری، "جیب بر خیابان جنوبی" به کارگردانی سیاوش اسعدی و تهیه‌کنندگی علی سرتیپی، "آقای الف" به کارگردانی علی عطشانی و تهیه‌کنندگی سعید شرفی‌کیا، "ساکن خانه چوبی" به کارگردانی حسینعلی لیالستانی و تهیه‌کنندگی "حسن علیمردانی، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی".

"زیباتر از زندگی" به کارگردانی انسیه شاه حسینی و تهیه‌کنندگی سید سعید سید زاده، "به خاطر پونه" به کارگردانی هاتف علیمردانی و تهیه‌کنندگی امیر عباس گردان

"ترنج در ترنج" به کارگردانی مجتبی راعی و تهیه‌کنندگی مجتبی راعی.

"زندگی مشترک آقای محمودی و بانو" به کارگردانی سید روح‌اله حجازی و تهیه‌کنندگی مهدی داوری لنگرودی، "آفتاب مهتاب زمین" به کارگردانی علی قوی‌تن و تهیه‌کنندگی علی‌قوی‌تن.

"گورداله و عمه غوله" به کارگردانی نادره ترکمانی و تهیه‌کنندگی نادره ترکمانی، "رسوایی" به کارگردانی مسعود ده‌نمکی و تهیه‌کنندگی مسعود ده‌نمکی.

"دل بی قرار" به کارگردانی قربان محمدپور و تهیه‌کنندگی محمود غلامی.

"بچه‌های جسور" به کارگردانی حجت‌اله سیفی و تهیه‌کنندگی حجت اله سیفی (ناهید فیلم)، "مروارید" به کارگردانی سیروس حسن‌پور و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی،

"گناهکاران" به کارگردانی فرامرز قریبیان و تهیه‌کنندگی فرامرز قریبیان.

"عقاب صحرا" به کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه‌کنندگی عباس اکبری، "هیچ کجا، هیچ کس" به کارگردانی ابراهیم شیبانی و تهیه‌کنندگی حسن کلامی، چ (شهید چمران) به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا و تهیه کنندگی بنیاد سینمایی فارابی.

"استرداد" به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی محسن آقا علی اکبری. "غریبه" به کارگردانی حمید بهمنی و تهیه‌کنندگی موسسه فرهنگی هنری شهید آوینی.

"بازگشت به آینده" به کارگردانی علی عبدالعلی‌زاده و تهیه کنندگی فرهاد گلی، "مرغابی دشت سرخ"(یوسف هور) به کارگردانی علی اصغر شادروان و تهیه کنندگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان.

"فرزند چهارم" به کارگردانی وحید موسائیان و تهیه‌کنندگی وحید موسائیان، "دامنه‌های سفید" به کارگردانی محمد ابراهیم معیری و تهیه‌کنندگی بهروز رشاد، "چتر سبز" به کارگردانی ناصر رفائی و تهیه‌کنندگی ناصر رفائی، "آشغالهای دوست داشتنی" به کارگردانی محسن امیریوسفی و تهیه کنندگی محسن امیریوسفی.

"قاعده تصادف" به کارگردانی بهنام بهزادی و تهیه‌کنندگی بهنام بهزادی، "خاک و مرجان" به کارگردانی سید مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی سید امیر پروین حسینی، "سلام / خداحافظ (دربند)" به کارگردانی پرویز شهبازی و تهیه‌کنندگی امیر سمواتی.

"سالهای حادثه" به کارگردانی سعید چاری و تهیه‌کنندگی "محمد آزادی مهربانی، سعید چاری (گروه کودک شبکه تهران)، "چه خوبه که برگشتی" به کارگردانی داریوش مهرجویی و تهیه کنندگی داریوش مهرجویی- رضا درمیشیان.

"گهواره‌ای برای مادر" به کارگردانی پناه برخدا رضایی و تهیه‌کنندگی پناه برخدا رضایی- محمد احمدی، "تولد" به کارگردانی محمد رضا ورزی و تهیه‌کنندگی محمد رضا شریفی‌نیا.

"بشارت به یک شهروند هزاره سوم" به کارگردانی محمد هادی کریمی و تهیه‌کنندگی علی لدنی، "جا به جا" به کارگردانی علی توکل‌نیا و تهیه‌کنندگی حسن توکل نیا.

"حوض نقاشی" به کارگردانی مازیار میری و تهیه‌کنندگی "منوچهر محمدی محصول سازمان توسعه سینمایی سوره حوزه هنری،"خواب‌های طلایی" به کارگردانی رضا سبحانی و تهیه‌کنندگی عبداله علیخانی- حسین فرح‌بخش.

"همه چیز برای فروش" به کارگردانی امیر حسین ثقفی و تهیه‌کنندگی علی اکبر ثقفی،"عملیات مهد کودک" به کارگردانی فرزاد اژدری و تهیه‌کنندگی رویا شریف.

"زن مرد زندگی" به کارگردانی مهدی ودادی و تهیه‌کنندگی مهدی ودادی، "داستان عوضی" به کارگردانی فریدون جیرانی و تهیه‌کنندگی تینا پاکروان.

"آسمان زرد کم عمق" به کارگردانی بهرام توکلی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان. "بچگیتو فراموش نکن" به کارگردانی جلال فاطمی و تهیه‌کنندگی محمد حسن نجم.

"کلاس هنرپیشگی" به کارگردانی علیرضا داود نژاد و تهیه‌کنندگی علیرضا داود نژاد، "برلین -7 " به کارگردانی رامتین لوافی و تهیه‌کنندگی سیامک پور شریف

"فرزند خوانده" به کارگردانی وحید نیکخواه‌آزاد و تهیه‌کنندگی وحید نیکخواه آزاد، "نیکان و بچه غول" به کارگردانی عبدالرحمن رضایی و تهیه‌کنندگی بنیاد سینمایی فارابی، "دنیای پر امید" به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی مهدی احمدی، "رِنجِرو" به کارگردانی احسان عبدی‌پور و تهیه‌کنندگی ادریس عبدی‌پور.

578 روز انتظار" به کارگردانی احمد عبدالهیان و تهیه‌کنندگی هادی مشکوه، "بزرگ مرد کوچک" به کارگردانی صادق صادق دقیقی و تهیه کنندگی پروانه مرزبان -حبیب الهیاری، "کاغذ خروس نشان" به کارگردانی مریم میلانی و تهیه‌کنندگی محمد نیک بین.

"سگهای پوشالی" به کارگردانی رضا توکلی و تهیه‌کنندگی رضا توکلی - رضا نوروزی، "سوگ" به کارگردانی مرتضی فرشباف و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی،

"یک، دو، سه ،... ، پنج" به کارگردانی محمد معیری و تهیه‌کنندگی محمد معیری، "تابستان طولانی" به کارگردانی علی خزاعی فر و تهیه کنندگی صدا و سیمای خراسان رضوی، "لرزاننده چربی" به کارگردانی محمد شیروانی و تهیه‌کنندگی محمد شیروانی، "سقوط" به کارگردانی مهدی آتش جام و تهیه کنندگی موسسه فرهنگی هنری شهید آوینی، "فرشتگان قصاب" به کارگردانی سهیل سلیمی و تهیه‌کنندگی موسسه فرهنگی هنری شهید آوینی، "تابور" به کارگردانی وحید وکیلی‌فر و تهیه‌کنندگی وحید وکیلی‌فر.

"دهلیز" به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی مجد، "او خوب سنگ می‌زند" به کارگردانی سید هادی محقق و تهیه‌کنندگی ابراهیم اصغری

"خاکستر و برف" به کارگردانی روح اله سهرابی و تهیه کنندگی فرهاد گلی، "دراکولا در تهران" به کارگردانی امیر پویا افضلی پور، روح اله سعادتمند و تهیه‌کنندگی منصوره امی - ابراهیم بهادری.

"اشیا از آنچه درآینه می‌بینید به شما نزدیکترند" به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه‌کنندگی ابوذر پورمحمدی- محمد حسین قاسمی، "شهری که نمی‌خوابد" به کارگردانی حسین آخوندپور و تهیه‌کنندگی حسین‌آخوندپور. "13 سیزده" به کارگردانی هومن سیدی و تهیه‌کنندگی سعید سعدی.

"تجریش... ناتمام" به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه‌کنندگی مهدی داوری، "عشق فقط یک کلام" به کارگردانی کرامت پورشهسواری و تهیه‌کنندگی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، "من از سپیده صبح بیزارم" به کارگردانی علی کریم و تهیه‌کنندگی علی آشتیانی‌پور- علی کریم.

"سر به مهر" به کارگردانی هادی مقدم دوست و تهیه کنندگی محمد رضا شفیعی، "خسته نباشید" به کارگردانی محسن قرایی و تهیه‌کنندگی "سید رضا میرکریمی محصول سازمان توسعه سینمایی سوره حوزه هنری"

"تاج محل" به کارگردانی دانش اقباشاوی" و تهیه‌کنندگی سید رضا میرکریمی محصول سازمان توسعه سینمایی سوره حوزه هنری". "روز روشن" به کارگردانی حسین شهابی و تهیه‌کنندگی غلامرضا گمرکی.

9:20در بوشهر" به کارگردانی محمد امین همدانی و تهیه کنندگی حامد جعفری، "روز سیاه" به کارگردانی حسن ناظر و تهیه‌کنندگی رضا آشتیانی، "مواظب خودت باش" به کارگردانی یوسف تیموری واقف و تهیه‌کنندگی هادی انباردار. "دارک هورس" به کارگردانی میثم صابری نسب و تهیه کنندگی میثم صابری نسب.

"چارسو" به کارگردانی فرهاد نجفی و تهیه‌کنندگی فرهاد نجفی، "کندوان تا کاپادوکیا" به کارگردانی علیرضا فرید و تهیه‌کنندگی محمد احمدی، "اتاق به کارگردانی 311 "مجتبی بیطرفان و تهیه‌کنندگی مجتبی بیطرفان.

"مبارزان کوچک" به کارگردانی سید داود اطیابی و تهیه‌کنندگی سید مسعود اطیابی، "ماهی کویر" به کارگردانی محمد قربان کریمی و تهیه کنندگی حبیب اله کاسه ساز- محسن کاسه ساز، "گَس" به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده و تهیه‌کنندگی شاهرخ کافی- کیارش اسدی، "این یک رویاست" به کارگردانی محمود غفاری و تهیه‌کنندگی بهمن اردلان- محمود غفاری.

"شهر فرشتگان" به کارگردانی محمد راوندی و تهیه‌کنندگی محمد راوندی، "فصل انار" به کارگردانی محسن شرفی‌نیا و تهیه‌کنندگی علی سرتیپی، "ماندوو" به کارگردانی ابراهیم سعیدی و تهیه‌کنندگی ابراهیم سعیدی، "مهمونی کامی" به کارگردانی علی احمد زاده و تهیه‌کنندگی هایده رزم آور، "پر سیاوشون" به کارگردانی مجتبی بیطرفان و تهیه کنندگی مجتبی بیطرفان.

پایان پیام/