پریسا مقتدی در رابطه با ایفای نقش در نمایش "پوتین‌های عمو بابا" به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: این نمایش به نویسندگی و کارگردانی شهرام کرمی امروز برای حضور در جشنواره فجر بازبینی می‌شود.

مقتدی در پاسخ به این پرسش که این اولین تجربه همکاری شما با کارگردان نمایش است عنوان کرد: در گذشته در نمایشنامه‌خوانی "بلوط‌های تلخ" نوشته و کار شهرام کرمی در فجر حضور داشتم اما این نمایش اولین تجربه همکاری صحنه‌ای من با این کارگردان است.

معاون اجرایی مجموعه تئاترشهر در رابطه با انگیزه خود از پذیرش این اثر گفت: چون از موضوع نمایش و اینکه در حوزه دفاع مقدس است خبر داشتم و این موضوع دغدغه من نیز بوده و قلم آقای کرمی را می‌شناختم برای حضور در این اثر نمایشی دغدغه متن نداشتم ولی کارگردان لطف داشتند و جواب من برای حضور در نمایش را به بعد از خواندن اثر قرار دادند بعد از خواندن متن به علت جذابیت بیشتر به حضور در این اثر نمایشی علاقه‌مند شدم.

وی تصریح کرد: در این نمایش نقش "نقره" عروس خانواده‌ای که را بازی می‌کنم که در دوران جنگ 8 ساله همسر خود را از دست می‌دهد و اتفاقاتی که برای او می‌افتد.

در این اثر نمایشی بازیگرانی چون رویا افشار، یعقوب صالحی، پریسا مقتدی و پرهام دلدار به ایفای نقش می‌پردازند. طراحی صحنه را رضا مهدی‌زاده و طراحی لباس را سپیده سعادتی بر عهده دارند. سیاوش لطفی به عنوان آهنگساز و احمد رشیدی به عنوان دستیار کارگردان با اجرای این اثر نمایشی همکاری دارند.