به گزارش هنرآنلاین، فردین میلانی صدر ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ارومیه اظهار کرد: هنر از زبانی تاثیرگذار و ژرف برخوردار است بنابراین باید هنرمندان این توانایی‌ خود را در مسیر خدمت به دین مبین اسلام مورد استفاده قرار دهند.

وی با بیان اینکه این جشنواره در محورهای آزاد، اخلاقی و اجتماعی برپا می‌شود، ادامه داد: در رشته‌های مختلف اعتقادی مذهبی نیز نمایشنامه‌های ارزشمندی به دبیرخانه ارسال شدند که یک مورد از این نمایشنامه‌ها بعد از سپری کردن مراحل مختلف، به نمایش درمی‌آید.

دبیر جشنواره تئاتر بسیج هنرمندان آذربایجان غربی با بیان اینکه غرض‌ورزان با بهره‌گیری از هنر به دین اسلام و پیامبر اکرم (ص) اهانت می‌کنند ادامه داد: برای مقابله با چنین اقداماتی یک نمایشنامه در دست نگارش و تحقیق است که امیدواریم تا یک ماه آینده این مرحله به پایان رسیده و تمرین برای اجرا آغاز شود.

میلانی از رئیس بسیج هنرمندان آذربایجان غربی برای حمایت از این اثر تقدیر کرد و افزود: برای تکمیل و اجرای این نمایشنامه قول مساعد داده شده است بنابراین برای به سرانجام رساندن آن به شکل گسترده تلاش می‌شود.

دبیر جشنواره تئاتر بسیج هنرمندان آذربایجان غربی با بیان اینکه این جشنواره در 23 و 24 آبان ماه برپا می‌شود ادامه داد: در روز نخست 4 نمایشنامه و در روز دوم نیز 2 نمایشنامه در حضور اقشار مختلف مردم و افراد هنردوست به معرض نمایش گذاشته می‌شود.

وی با بیان اینکه هنرمندان باید برای کیفی‌سازی آثار خود و ایجاد توازن بین محتوا و فرم تلاش کنند ادامه داد: یکی از مشکلاتی که در حوزه تئاتر نه‌تنها استان بلکه در ایران وجود دارد این است که از ایجاد تعادل بین محتوا و فرم غفلت می‌شود ولی خوشبختانه در آثاری که امسال به دبیرخانه رسید تا اندازه زیادی به این مهم پرداخته شد.

انتهای پیام/31