به گزارش هنرآنلاین، مهدی سلامتی، سرپرست نمایندگی ارشاد جزیره هرمز، در مراسم پایانی جشنواره تئاتر گفت: سه روز اجرای عمومی نمایش در محلات و ساحل جزیره هرمز که با استقبال پرشور اهالی و مردم همراه بود، باعث افزایش شور و نشاط فرهنگی در میان جامعه جزیره هرمز شد.

سلامتی افزود: این فستیوال به صورت غیر رقابتی و با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای هنری جزیره به مردم انجام شد و همه گروه های نمایشی نیز از خود جزیره هرمز بودند.

وی خاطرنشان کرد: جزیره هرمز با توجه به قدمت فرهنگی غنی، دارای ظرفیت ها و استعدادهای بسیار خوب در رشته های فرهنگی و هنری است که در صورت تأمین زیرساخت ها و تهیه امکانات می تواند به یک مرکز مهم فرهنگی تبدیل شود.

سرپرست نمایندگی ارشاد جزیره هرمز یادآور شد: یکی از مهم ترین مشکلات در حوزه فرهنگ و هنر جزیره هرمز، نبود دوره های آموزشی مقدماتی و تخصصی در رشته های مختلف فرهنگی - هنری و اساتید و مربیان مجرب است که امیدواریم با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد هرمزگان این کمبودها تأمین شود.

سلامتی اضافه کرد: در برگزاری فستیوال تئاتر هرمز بخشدار، اهالی فرهنگ و هنر و سازمان و نهادهای مختلف همکاری و تعامل بسیار خوبی داشتند.

انتهای پیام/38