به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، "کوتیار" در فیلم "زنگ و استخوان" در نقش تربیت‌کننده یک وال ظاهر می‌شود. او در حادثه‌ای تلخ هر دو پای خود را از دست می‌دهد و آشنایی با علی، تحولی عمیق در زندگی‌اش بوجود می‌آورد.

بنابر این گزارش، "ماتیاس شوناردز" بلژیکی در نقش علی، مردی بی‌تجربه و ناتوان است که نگهداری از پسر 5 ساله‌اش او را دچار سردرگمی‌های زیادی کرده است. صحنه برخورد و آشنایی دو قهرمان فیلم به گونه‌ای طراحی شده که در ادامه شاهد بوجود آمدن یک ارتباط عمیق و صمیمی بین این دو هستیم.

به نوشته یورونیوز، "ماتیاس شوناردز" بلژیکی در پاسخ به علت حضورش در این فیلم گفته: اول از همه بخاطر "ژاک اودیار" بود که به نظرم یکی از بهترین فیلمسازان فعلی دنیاست. این برای من دلیل شماره یک بود و در درجه دوم فرصت کار کردن در کنار "ماریون کوتیار". البته خود فلیمنامه هم واقعا داستان جالب و ملموسی داشت. درباره دو نفر که در شرایط دشواری قرار دارند و سرنوشت آنها را به شیوه‌ای خاص در کنار هم قرار می‌دهد.

"ماریون کوتیار" که بیشتر به خاطر بازی در نقش "ادیت پیاف"، خواننده شهیر فرانسوی شناخته شده و با این فیلم در شصت‌وپنجمین فستیوال فیلم کن حضور پیدا کرده معتقد است؛ این فیلم از نظر جلوه‌های ویژه هم دارای اهمیت است.

او در مورد تیم فنی فیلم گفته: آنها خیلی با احتیاط و در عین حال سریع بودند. طوری بود که ما اصلا فکر نکردیم مشکلی داریم. طوری کار کردند که انگار واقعا من پا نداشتم. اولین باری که استفانی را دیدیم او روی صندلی چرخدار بود و من فقط باید پاهایم را جمع می‌کردم. لحظه فوق‌العاده‌ای بود و آنقدر طبیعی بود که کاملا باورکردنی به نظر می‌رسید. عجیب بود ولی چیزی بود که آن روز احساش کردیم.

گفتنی است، فیلمنامه این فیلم برداشتی آزاد از داستان‌های نویسنده کانادایی "کریگ داویدسون" است و از روز 23 ماه نوامبر در سینماهای آمریکا و کانادا به روی پرده می‌رود.