به گزارش هنرآنلاین، فیلم سینمایی شور شیرین برگزیده سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با استقبال خوب مردم همدان در سالن سینما قدس به صورت رایگان اکران شد.

این فیلم به مناسبت نخستین گردهمایی رزمندگان و پیشکسوتان لشکر ویژه شهدا طی دو روز به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان رایگان به نمایش گذاشته شد.

لازم به ذکر است "شور شیرین" روایت دلاورمردی‌ها و شجاعت‌های شیرمردی به نام شهید محمود کاوه است که این شهید به هنگام شهادت در 27 سالگی از سرداران لشکر ویژه شهدا و سپاه غرب کشور بوده است جبهه غرب کشور مدیون شیرمردی‌های شهیدکاوه است.

شور شیرین به کارگردانی "جواد اردکانی" و تهیه‌کنندگی ابراهیم اصغری تولید شد و توانست در سی‌امین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر جوایز متعددی را به دست آورد.

همچنین رضا رویگری، ماه‌چهره خلیلی، حمید عمارلو و شبنم قلی‌خانی از بازیگران این فیلم هستند.

شایان ذکر است سینمای جنگ که شامل سینمای دفاع‌ مقدس می‌شود‌ گستره بسیار وسیعی دارد و در تمام دنیا نیز این گونه سینمایی مورد اقبال قرار گرفته است.

تبلیغات، کلید گمشده اقبال مخاطبان به فیلم‌های مختلف سینما است و فیلمی مانند "شور شیرین" به دلیل معرفی یک قهرمان ملی و همچنین روایت مقاومت مردم کردستان در مقابل ضد انقلاب فیلمی است که باید حداقل یک بار توسط هر ایرانی دیده شود؛ فیلمی که با وجود داشتن گزاره‌های یک فیلم مردمی و شایسته توجه، در دام بی‌توجهی رسانه‌ها در حال فراموشی است.

انتهای پیام/31