به گزارش هنرآنلاین، ‌نمایش "تاریک‌ماه" به عنوان اثر برگزیده دهمین جشنواره تئاتر بسیج استان کرمان معرفی شد و به مرحله کشوری این جشنواره راه یافت.

بر اساس رای هیئت داوران این جشنواره اسماعیل مولایی با طراحی پوستر نمایش "تاریک‌ماه" به عنوان برگزیده بخش پوستر انتخاب و معرفی شد.

سعید سعیدی آهنگساز نمایش صدای یخ‌زده در بخش موسیقی و مهدی حاج‌محمدی طراح نمایش خانه آرام در بخش طراحی صحنه به رتبه‌های برتر دست یافتند.

ارغوان احمدی و سپیده ایرانمنش نیز به عنوان بازیگران زن این جشنواره مورد تجلیل قرار گرفتند و فاطمه نعمتی رتبه اول را به دست آورد و حمیده صادقی به رتبه دوم دست یافت و زهرا نادری و مینا اخوان نیز به صورت مشترک رتبه سوم را کسب کردند.

رتبه نخست بازیگر مرد این جشنواره نیز به منصور محمدحسنی و رتبه‌های دوم به محمدکاظم دامغانی و رتبه سوم نیز به صورت مشترک به سیدمجتبی ناظمی و سلمان سالاری رسید.

در بخش نمایشنامه‌نویسی نیز از علی ترک‌زاده نویسنده نمایش روی بال فرشته تجلیل شد و مهدی حاج‌مهدی و محمدکاظم دامغانی نمایشنامه‌نویس تئاترهای خانه آرام و صدای یخ‌زاده به صورت مشترک سوم شدند.

فاطمه نعمتی با نگارش متن نمایش تاریک‌ماه رتبه دوم بخش نمایشنامه‌نویسی را به دست آورد اما هیئت داوران هیچ یک از نمایشنامه‌ها را حائز رتبه اول ندانست.

در بخش کارگردانی دهمین جشنواره تئاتر بسیج استان کرمان نیز هیچ یک از آثار حائز رتبه برتر شناخته نشد و هیئت داوران رتبه دوم را به فاطمه نعمتی و مهدی مهاجری کارگردانان تئاتر تاریک‌ماه اهدا کردند و رتبه سوم به صورت مشترک مهدی حشمتی از نمایش شب بارانی و حمیده صادقی از نمایش صدای یخ‌زده رسید.

همچنین نمایش "تارک‌ماه" برای شرکت در جشنواره کشوری تئاتر بسیج انتخاب و معرفی شد.

انتهای پیام/31