به گزارش هنرآنلاین، محسن یعقوبی صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل حوزه هنری استان سمنان، با اشاره به ساخت تله فیلم داستانی "آسمان بی ستاره" اظهار کرد: تصویربرداری این تله فیلم در روستای فینسک از توابع بخش شهمیرزاد مهدیشهر انجام شده است.

وی همچنین افزود: این تله فیلم با هدف تسهیل امر مقدس ازدواج و القای حس امنیت، خودباوری، امید و اعتماد به نفس، عزت و غرور ملی در جامعه با تاکید بر ظرفیت های بومی و محلی تهیه و تولید شده است.

مدیر روابط عمومی حوزه هنری استان سمنان با اشاره به بخشی از داستان تله فیلم داستانی "آسمان بی ستاره"، تصریح کرد: داستان این تله فیلم ماجرای خواستگاری برزو از ستاره است اما هر بار که برزو تصمیم دارد به خواستگاری ستاره برود اتفاقاتی باعث شکر آب شدن روابط پدرانشان می شود و مراسم خواستگاری به تعویق می افتد.

وی افزود: آتش اختلافات عباسعلی و مشهدی حسن روز به روز شدت می گیرد تا اینکه برزو به حقیقتی پی می برد.

یعقوبی همچنین ضمن تاکید بر توانایی های هنرمندان استان سمنان در ساخت انواع فیلم و تله فیلم اظهار کرد: حیدر عباس زاده کارگردان، محمد نداف نویسنده، علیرضا نجم الدین مدیر تصویربرداری، محمد پهلوان جلوه های ویژه بصری، مهدی نجفی تدوین و صداگذاری، سید امیر تقوی طراح گریم و یمین غفاری موسیقی متن این مجموعه را بر عهده داشتند.

مدیر روابط عمومی حوزه هنری استان سمنان همچنین افزود: سید رضا حسینی نیا صدابردار همزمان، بهار ذوالفقاری طراح لباس، محسن رامه طراح صحنه، بهرام کمیجانی مدیر تولید و برنامه ریز و فریدون امیر عبداللهیان، مهرداد طوسی، حسام خلیل نژادی، مهدی حسن زاده، محسن اصغریان، مژده بیدختی، غلامرضا اردیانی، مهشید صدقی، سوسن یحیائی و مهدی رحیمیان از دیگر بازیگران و سازندگان تله فیلم " آسمان بی ستاره " هستند.

براساس این گزارش، تله فیلم آسمان بی ستاره در یک قسمت 90 دقیقه ای تولید مشترک حوزه هنری استان سمنان و شبکه استانی مرکز سمنان به زودی از شبکه استانی سمنان پخش خواهد شد.

انتهای پیام/28