به گزارش هنرآنلاین مهمانان سومین همایش بین‌المللی باران غدیر وارد حوزه هنری شده و مورد استقبال برگزار کنندگان و دبیران همایش و همچنین مسئولان حوزه هنری قرار گرفتند.

در برنامه استقبال از مهمانان همایش باران غدیر و افتتاح نمایشگاه آثار تجسمی با موضوع پیامبر در حاشیه این همایش حجت الله محمدرضا زائری دبیر علمی همایش، حبیب ایل بیگی دبیر اجرایی همایش و مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل حوزه هنری، مرتضی گودرزی دیباج مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری، رسول اولیا زاده مدیر خانه عکاسان ایران، ناصر ضرابی‌زاده مدیر دفتر ادبیات پایداری حوزه هنری و ... حضور داشتند.

مرتضی گودرزی دیباج مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری پس از افتتاح این نمایشگاه به معرفی آثار ارائه شده در نمایشگاه تجسمی ویژه همایش باران غدیر با موضوع پیامبر (ص) پرداخت و اظهار کرد: آثار ارائه شده در این نمایشگاه از بین حدود دو هزار اثر تجسمی موجود در گنجینه آثار مرکز هنر های تجسمی انتخاب شده است.

گودرزی دیباج ادامه داد: این آثار هنری متعلق به هنرمندان شناخته شده کشور در رشته‌های، نگارگری، خط و نقاشی، خوشنویسی سنتی ایرانی، نقاشی های سنتی ایرانی است.

وی افزود: بخشی از آثار ارائه شده در نمایشگاه تجسمی با موضوع پیامبر ویژه سومین همایش باران غدیر هم از آثاری است که با متدهای جدید دانشگاهی خلق شده‌اند.

مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری در پایان گفت: تقریبا همه آثاری که در این نمایشگاه عرضه شده از هنرمندانی است که در حوزه هنری با ما همکاری دارند، در ضمن اینکه این هنرمندان از مدرسان رشته‌های مختلف هنرهای تجسمی در دانشگاه هستند.

مهمانان سومین همایش بین المللی باران غدیر پس از بازدید از این نمایشگاه در گالری ابوالفضل عالی، از نمایشگاه عکس با موضوع میراث فرهنگی و گردشگری ایران در گالری شماره 1 خانه عکاسان ایران واقع در حوزه هنری دیدن کنند.

انتهای پیام/31