به گزارش هنرآنلاین، مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود اظهارکرد: نمایشگاه حریم ریحانه (نمایشگاه عفاف و حجاب) از برنامه‌های جانبی جشنواره تئاتر بسیج استان سمنان است و به سه نفر از محجبه‌ترین تماشاگران نیز هدایایی نفیسی اهدا می‏شود.

عباس اعتماد ضمن محکوم کردن ساخت فیلم بی‌ارزش اهانت به پیامبر اکرم(ص) خاطرنشان کرد: هنری که قصد توهین به مقدسات دینی و مذهبی را داشته باشد، هنر نیست و تنها ملعبه دست شیاطین معاصر است.

وی تصریح کرد: هنرمندان متعهد ما می‌توانند با ساختن کارهای نمایشی هنرمندانه با نمایشنامه مناسب در راستای معرفی فرهنگ بسیج و دغدغه‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و سیاسی هنرمندان بسیجی تلاش کنند.

اعتماد هدف از برگزاری جشنواره تئاتر بسیج استان سمنان را شناخت و معرفی بسیجیان هنرمند، ارتباط بیشتر هنرمندان تئاتر استان، تبادل اندیشه و تجربیات حاصل از کار و فعالیت و گشودن دریچه‌های نو در رویکرد هنر نمایشی و موضوعات اخلاقی عنوان کرد.

مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود گفت: با این دید، می‌توان در موضوعات مختلفی چون انسجام فرهنگی، اخلاقی و سیاسی نقش‌آفرینی کرده و به سوی باورهای مذهبی و ملی سوق پیدا کنیم.

اعتماد تصریح کرد: اعضای کانون بسیج هنرمندان شاهرود میزبان و مجری جشنواره هستند و امیدواریم میزبان خوبی برای هنرمندان بسیجی بوده و شاهد برگزاری با کیفیت نهمین جشنواره تئاتر بسیج استان باشیم.

انتهای پیام/28