به گزارش خبرنگار هنر آنلاین، گروه فیلمبرداری فیلم"چ"جدیدترین فیلم ابراهیم حاتمی کیا هنوز مشغول فیلمبرداری در دکورهایی در پادگان شرق تهران هستند و روند فیلمبرداری به شکل مثبتی ادامه دارد.

طبق برنامه ریزیهای انجام شده،گروه 32 جلسه دیگر برای فیلمبرداری را پیش رو دارد و پیش بینی شده که این سی و دو جلسه حدود یک ماه دیگر به طول بیانجامد. همه بازیگران هنوز مشغول بازی در فیلم هستند و روند بازی آنها همچنان ادامه دارد اما بازی سعید راد زودتر از بقیه بازیگران در این فیلم به پایان خواهد رسید. در حال حاضر صحنه های نبرد در شهر پاوه در دکور کاملی که عباس بلوندی طراح صحنه و لباس این فیلم ساخته فیلمبرداری می شود و تدوین فیلم نیز به شکل همزمان ادامه دارد.

این فیلم نقش شهید چمران را فریبرز عرب‌نیا ایفا می‌کند و "سعید راد"، "مریلا زارعی"، "بایک حمیدیان"،"محمدمهدی سلطانی"، "امیررضا دلاوری" و "اسماعیل سلطانیان" به عنوان بازیگر در این فیلم حضور دارند‌. حاتمی‌کیا در فیلم سینمایی "چ" (درباره شهید چمران) سراغ دو روز و دو شب از زندگی شهید چمران رفته است و از روز بیست و پنجم تا بیست و هفتم مرداد 1358 زندگی شهید چمران را روایت کرده است.

حسین جعفریان مدیریت فیلمبرداری فیلم را برعهده دارد و به عباس بلوندی طراحی صحنه و لباس فیلم سپرده شده است. مهرداد میرکیانی طراحی چهره پردازی را عهده دار شده و بهمن اردلان نیز صدابرداری این فیلم را انجام می‌‌دهد فیلمبرداری این پروژه پیمان شادمان فر و مدیریت تولید آن برعهده سید علی قائم مقامی است ساخت دکور شهر پاوه برعهده کاظم فریبرزی است. مهدی حسینی‌وند و بهزاد عبدی به ترتیب مسئولیت تدوین و ساخت موسیقی فیلم را برعهده دارند.

پایان پیام/