به گزارش هنرآنلاین، یوسف بهرامی، کارگردان نمایش "اسماعیل، اسماعیل" پس از اجرای نمایش خود در اولین روز جشنواره در جمع خبرنگاران افزود: متن نمایش به قلم جمشید خانیان از نمایشنامه نویسان مطرح کشور است و در تولید این اثر که دو ماه به طول انجامید زهرا متدین، فاطمه روزمزدی و اسماعیل صالحی به عنوان بازیگر و عوامل همکاری داشته‌اند.

وی افزود: نمایش به بیان شرح حال رزمنده‌هایی می‌پردازد که پس از جنگ به دلیل صدمات روحی و روانی در یک آسایشگاه بستری است و نامزدش که نگران حال اوست از طرف خانواده تحت فشار است که نامزدیش را به هم بزند و زن همچنان ایستادگی می‌کند ... .

کارگردان نمایش "اسماعیل، اسماعیل" ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان جشنواره اظهار داشت: هرچند حمایت از آثار ارزشی افزایش یافته است اما هنرمندان نمایش نیازمند برنامه های مدون و مستمر آموزشی و کارگاهی هستند و این جشنواره‌ها موقعیت مناسبی است که در کنار اجراها، کارگاه های آموزشی نیز برپا شود.

بهرامی خاطر نشان کرد: هنر نمایش هرمزگان و به ویژه شهرستان میناب طی چند سال اخیر از رشد خوبی برخوردار بوده است و در صورت استمرار حمایت‌ها و افزایش آن شاهد جهش‌های خوبی در حوزه تولید آثار نمایشی ارزشی و به ویژه با موضوع دفاع مقدس خواهیم بود.

گفتنی است، دهمین جشنواره تئاتر بسیج استان هرمزگان با همکاری بسیج هنرمندان از 3 آبان در فرهنگ سرای طوبی با حضور شش گروه نمایشی آغاز و تا پنج آبان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/38