محمد زوار بی ریا که این روزها با ایفای نقش در نمایش "کمدی وحشت سه‌شنبه 16 بهمن ..." به روی صحنه خانه نمایش رفته است به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: برای سی و یکین جشنواره تئاتر فجر امسال متن "مثل انقراض ماموت‌ها" به نویسندگی سید علی موسویان را برای بخش چشم انداز کارگردانی می‌کنم.

وی درباره متن نمایش توضیح داد: داستان زنی شاعرپیشه در "مثل انقراض ماموت‌ها" روایت می شود که خواب های مکرری می بیند و تصمیم گرفته برای آگاهی از دلایل خواب های آشفته اش به خانه ای که قرار است از جدش به ارث برد رفته و از خواب هایی که می بیند سر در بیاورد. درآن خانه اتفاقاتی رخ می دهد که از حضور آدم های زمان قاجار نشأت می گیرد و لحظات طنز و شادی آوری را رقم می زند.

زوار بی ریا در پاسخ به این پرسش که در چه مرحله‌ای از پیش تولید قرار دارد گفت: هنوز در حال انتخاب عوامل گروه هستم که البته به دلیل نزدیکی به فجر هماهنگی با بازیگران بسیار دشوار است. البته از میان 9 بازیگر این نمایش حضور سروش طاهری، مانلی حسین پور، امیر کربلایی زاده و سیدعلی موسویان قطعی شده و طراح صحنه نیز بر عهده وحید لاری خواهد بود.

این هنرمند جوان که ماه‌های پر کاری را در حوزه تئاتر سپری می کند و هم اکنون با ایفای نقش در نمایش "کمدی وحشت سه‌شنبه 16 بهمن ..." به روی صحنه خانه نمایش رفته است در پایان گفت: نباید کاهش اعتبارات در تئاتر منجر به تعویق در پرداخت کمک هزینه گروه‌ها و کاهش بودجه جشنواره ها شود و بی‌شک مسئولان با عمل به وعده هایشان به رشد فعالیت تئاتری‌ها انگیزه خواهند داد.

انتهای پیام/52/53