به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، برگزارکنندگان فستیوال بین‌المللی فیلم بمبئی روز گذشته اعلام کردند؛ که چهاردهمین دوره این فستیوال با نمایش درام اجتماعی "راهکارهای نقره‌ای" به طور رسمی آغار به کار می‌کند. بنابر این گزارش، فیلم سینمایی "راهکارهای نقره‌ای" با بازی "رابرت دنیرو"، "بردلی کوپر"، "جنیفر لاورنس" و "آنوپام کر" (بازیگر هندی‌تبار) با اقتباس از رمانی به قلم "متیو کوییک" ساخته شده، چندی پیش توانست جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران سی‌وهفتمین دوره فستیوال فیلم تورنتو را از آن خود کند. این فیلم روایتگر زندگی یک معلم است که پس از گذراندن یک دوره بیماری در یک موسسه روانی تصمیم می‌گیرد برای دیدن خانواده‌اش و آشتی با همسر سابق خود به شهرش بازگردد، اما اشنایی او با یک دختری مرموز باعث تغییرات اساسی در دیدگاه‌های او و زندگی‌اش می‌شود که...

به نوشته هالیوودریپورتر، در چهاردهمین دوره فستیوال فیلم بمبئی بیش از دویست فیلم سینمایی از سراسر دنیا نمایش داده می‌شود که از مهمتارین آنها می‌توان به فیلم‌های "جهان شهر" ساخته "دیوید کراننبرگ" و درام "عشق" ساخته "مایکل هنکه" اشاره کرد.

گفتنی است، چهاردهمین دوره فستیوال بین‌المللی فیلم بمبئی از 18 تا 25 ماه اکتبر سال‌جاری، برابر با 27مهر تا 4 آبان‌ماه، در مومبای برگزار می‌شود.