به گزارش هنرآنلاین، نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها آبان ماه امسال با حضور رسانه‌های داخلی و خارجی برپا خواهد شد.

در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها همانند دوره گذشته مدیران ارشد نشریات اسلامی کشورهای جهان در قالب اتحادیه مطبوعات جهان اسلام در نمایشگاه تهران حضور دارند.

برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های علمی آموزشی با موضوعات مختلف از بخش‌های نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها به شمار می‌رود.

نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها را معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف همگرایی رسانه‌ها و ایجاد نگاه تخصصی به مطبوعات و رسانه‌ها برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، در نمایشگاه هجدهم حدود 600 غرفه شامل مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی در مصلای امام خمینی (ره) محل برگزاری این رویداد فرهنگی حضور داشتند و اعتباری معادل 500 میلیون تومان نیز به عنوان بن خرید مطبوعات به بازدید کنندگان و مراجعه کنندگان نمایشگاه مطبوعات اختصاص داده شد.

در دوره قبل بیش از 18 نشریه کودک و نوجوان در بخش کودک و نوجوان و 100 رسانه از 50 کشور جهان در بخش بین‌الملل هجدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها حضور داشتند.