به گزارش هنرآنلاین، عبدالنبی شاکریان گفت: هجدهمین جشنواره‌ "یک هفته با کانون" هم‌زمان با روز جهانی کودک با حضور مسئولان، مربیان و اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در کانون شماره یک دزفول برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز شماره یک شهرستان دزفول از 15 تا 21 مهرماه با برپایی جشنواره‌ "یک هفته با کانون" میزبان کودکان و نوجوانان خواهد بود تا در این ایام ضمن معرفی هرچه بیشتر فعالیت‌های کانون ایام شادی را برای آن‌ها فراهم آورد.

شاکریان با بیان اینکه این جشنواره ساعت 10 صبح روز شنبه، 15 مهرماه همزمان با روز جهانی کودک در سالن اجتماعات کانون شماره یک دزفول افتتاح خواهد شد، افزود: مربیان کانون در مدت برگزاری این جشنواره، ویژه برنامه‌هایی را در بخش‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی، مذهبی و فروش تولیدات و سرگرمی برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌های آن‌ها برگزار خواهند کرد.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان درباره بخش‌های مختلف این جشنواره گفت: در بخش ادبی مربیان کانون به همراه اعضا کارگاه‌های ادبی را برگزار خواهند کرد و بچه‌ها را به نوشتن جمله‌های زیبا با موضوع‌های مختلف تشویق می‌کنند؛ در بخش هنری نیز مرکز آفرینش‌های هنری کانون استان به همراه مربیان خود کارگاه‌های نقاشی، خوشنویسی و سفال را برگزار خواهند کرد.

شاکریان همچنین از برپایی کارگاه پویا‌نمایی (انیمیشن) و عکاسی برای دومین بار در جشنواره یک هفته با کانون استان خوزستان خبر داد و اضافه کرد: مربیان هنری کانون با دعوت از بچه‌ها در این کارگاه‌ها به صورت عملی آن‌ها را با شیوه‌های درست عکاسی و ساخت فیلم پویا‌نمایی به شکل آماتور آشنا می‌کنند.

این مدیر فرهنگی تشریح کرد: در بخش فرهنگی نیز علاوه بر انجام فعالیت علمی با موضوع زیست شناسی، غرفه‌های، قصه گویی، نمایش خلاق، معرفی کتاب، مسابقه، کاردستی و معرفی شخصیت و سرزمین برای بچه‌ها برپا خواهد شد.

وی همچنین از فروش تولیدات و محصولات فرهنگی و بازی و سرگرمی کانون در این جشنواره خبر داد و تصریح کرد: قصد داریم با همت مربیان و پرسنل کانون ضمن آشنایی هرچه بیشتر کودکان، نوجوانان و خانواده‌های آن‌ها با فعالیت‌های کانون، هفته‌ای سرشار از شادی را برای بچه‌ها فراهم کنیم.

هجدهمین جشنواره یک هفته با کانون هم‌زمان با روز جهانی کودک در دزفول و دیگر شهرستان‌های استان از 15 مهرماه کار خود را آغاز می‌کند و 21 مهرماه پس از یک هفته برگزاری به کار خود پایان خواهد داد.

انتهای پیام/