به گزارش هنرآنلاین، قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی، علیرضا شهبازی استاندار کردستان به همراه قباد میمنت‌آبادی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و دبیر جشنواره و مهدی شفیعی معاون اداری و مالی مرکز هنرهای نمایشی10 مهرماه در هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان حضور یافتند.

این هیأت با همراهی دیگر مسئولان استانی و شهرستانی به بازدید از بخش‌های مختلف جشنواره پرداخته و اجرایی از بخش کودک و نوجوان جشنواره با عنوان "پسرک بازیگوش" به کارگردانی سامان خلیلیان را دیدند.

در این بازدید شهبازی استاندار کردستان در دبستان شهید نصیری به ارائه سخنانی کوتاه پرداخت و گفت: برگزاری هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی در مریوان رویداد مهم فرهنگی در استان کردستان است و در چشم‌انداز بلند مدت فرهنگی، همچنان در دستور کار ما قرار دارد.

وی تئاتر خیابانی را به دلیل ارتباط رودررو با مخاطب دارای اثرگذاری مضاعف عنوان کرد و گفت: این امر رسالت مسئولان را در قبال تئاتر خیابانی سنگینتر می‌کند.

شهبازی در بخش دیگری از سخنانش گفت: توسعه جشنواره و افزودن بخش‌های جدید به آن همچون بخش کودک و نوجوان، نشان از پویایی جشنواره دارد و امیدواریم در سال‌های آتی نیز جشنواره به لحاظ کمی و کیفی توسعه یابد.

لازم به یادآوری است هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان با دبیری قباد میمنت‌آبادی از 7 مهرماه آغاز شده و تا 11 مهرماه ادامه دارد.

انتهای پیام/54/53