به گزارش هنرآنلاین، مهدی حبیبی اظهار کرد: سال‌های قبل گروه‌های نمایشی بلاتکلیف بودند که نمایش خود را برای کدام رده سنی باید آماده کنند؛ اما امسال با تفکیک بخش کودک و نوجوان این مشکل نیز حل شد.

وی خاطرنشان کرد: بنده در دوره‌های قبلی جشنواره در اصفهان و گچساران شرکت داشتم اما به جرأت می‌توانم بگویم سطح کیفی دوره‌های هفدهم و هجدهم جشنواره که در همدان برگزار شد؛ با دوره‌های قبل، قابل مقایسه نیست و جشنواره در طول این مدت پیشرفت قابل توجهی داشت.

این کارگردان همدانی ادامه داد: امسال زمان مناسبی برای برگزاری جشنواره انتخاب شده است و با توجه به اینکه در فصل بازگشایی مدارس قرار داریم؛ گروه‌های نمایشی بخش خیابانی می‌توانند برای اجرای نمایش در مدارس حضور پیدا کنند.

وی به ارائه اطلاعاتی از نمایش "ماشین اسباب بازی" پرداخت و گفت: داستان این نمایش درباره پسربچه‌ای است که با ماشین کنترلی خود مشغول بازی‌ است و در طول نمایش ماجراهایی برای این پسربچه اتفاق می‌افتد.

بازیگران و عوامل این نمایش عبارتند از: نویسنده و کارگردان: مهدی حبیبی، طراح صحنه: راضیه پاشایی، مشاور کارگردان: نرگس خاک‌کار، ساخت دکور: راضیه پاشایی و مهدی حبیبی، بازیگران: امیر شبیری، علی وفایی، مصطفی حمیدی‌راد، سجاد شبیری، بهنام احمد‌وند، محمد مهدی محمودی، ساخت موسیقی: محمدرضا غفوری و دستیار موسیقی و پخش موسیقی: محمد محسنی.

انتهای پیام/