گروه سینمایی هنرآنلاین: میراحمدی که در سریال «قصه هزار افسون» به ایفای نقش پرداخته، درباره چالش‌های تولید فیلم برای کودکان و نوجوانان گفت: متأسفانه اصلا به سریال در بخش کودک و نوجوان اهمیت نمی‌دهند. به جرأت می‌توان گفت در سال‌های اخیر، تنها چند کار مانند گروه سازنده‌ بچه محل، محله گل و بلبل و کلبه‌ عموپورنگ از شبکه دو، دغدغه‌ کودک و نوجوان داشته‌اند.

این بازیگر ادامه داد: البته با فعال شدن شبکه نمایش خانگی، سر و کله‌ سازندگانی در این ژانر هم پیدا شده است. بخش خصوصی با همین روندی که در پیش گرفته می‌تواند از سریال‌ها و فیلم‌های داستانی کودکان و نوجوانان در همه‌ زمینه‌ها حمایت کند. این اتفاق بسیار خوبی است و مخاطبان کودک و نوجوان را جذب این شبکه‌ها و پلتفرم‌ها می‌کند.

میراحمدی همچنین درباره چالش بازی در نقش‌های کودک و نوجوان عنوان کرد: شخصا برای رسیدن به ایده‌هایی در ایفای نقش‌های کودک و نوجوان از فانتزی‌های شیرین کودکی خودم و سایر بچه‌ها از قبیل کارتون، بازی، نقاشی و... استفاده می‌کنم و امیدوارم مورد پسند مخاطبان قرار گیرد.

وی همچنین با اشاره به سختی ایفای نقش در آثار مربوط به کودک و نوجوان توضیح داد: در این مدل باید نسلی را با خودتان همراه کنید که از نظرهای مختلف با شما فاصله دارند و دیدشان به جهان کاملا متفاوت از شماست. در واقع باید وارد زندگی و تفکر آنها شوید تا بتوانید که با آنها ارتباط برقرار کنید. شخصا فکر می‌کنم این کار خیلی دشواری است. در نهایت امیدوارم با توجه به رقابتی که اکنون بین آثار وجود دارد، سریال افسانه هزار افسون مورد پسند مخاطبان قرار گیرد.

این بازیگر فعال در آثار کودک و نوجوان در پایان درباره چگونگی حضور در سریال قصه هزار افسون گفت: چیزی که برای من در انتخاب نقش مهم است، اول وجود یک داستان خوب و جذاب و بعد کارگردان و تمام عوامل تولید است. خوشبختانه در سریال قصه‌ هزار افسون، همه این عوامل کنار هم قرار گرفت. من جزو نقش‌های منفی داستان هستم و تمام سعی‌ام را کرده‌ام این نقش را برای کودکان شیرین بازی کنم.