به گزارش هنرآنلاین، رویا مهدی پور رابط دومین جشنواره "نام‌ها و نشانه‌های رضوی در ایران و جهان" گفت: در این جشنواره که با هدف توسعه و تعمیق فرهنگ رضوی و تربیت دینی کودکان و نوجوانان، آشنایی با منسوبین، صحابه، اماکن، آثار و برکات امام رضا(ع) و شناسایی و جمع آوری نام‌ها و نشانه‌های رضوی برگزار می‌شود از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان در بخش نقاشی، 104 اثر از اعضا و 6 اثر از مربیان و در بخش عکاسی 151 اثر از اعضا و 78 اثر از مربیان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی افزود: در میان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، کانون شماره 2 بهبهان با 59 اثر، کانون‌های مسجد سلیمان و مرکز شماره ک بهبهان با 28 اثر و کانون مجتمع اهواز با 23 اثر ارسالی بیشترین حضور را در بین مراکز کانون استان خوزستان در این جشنواره داشتند.

مهدی پور یادآور شد: دومین جشنواره "نام‌ها و نشانه های رضوی در ایران و جهان" توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی و با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی در دو بخش عکاسی و نقاشی برای گروه‌های سنی (7 تا 16 سال) برای اعضای کانون و سایر دانش‌آموزان و بزرگ‌سالان (مربیان و کارکنان کانون) برگزار شده است. و مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره 15 شهریورماه به پایان خواهد رسید. آثار برتر پس از داوری در 20 شهریور ماه معرفی می‌شوند.

سال گذشته در نخستین جشنواره "نام‌ها و نشانه‌های رضوی در ایران و جهان"، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در بخش اعضا با 136 اثر و در بخش مربیان با 29 اثر حضور داشت.

انتهای پیام/