به گزارش خبرنگار تئاتر هنرآنلاین،"آنتیگونه" به کارگردانی همایون غنی زاده سه شنبه (14اردیبهشت) از سوی شورای نظارت بر آثار نمایشی مورد بازبینی قرار گرفت و مجوز اجرا دریافت کرد.

بر اساس این خبر، نمایش" آنتیگونه"به دلیل حضور بازیگران خارجی این نمایش در پروژه‌های مختلف تئاتری و تصویری در کشور استونی تنها به مدت 5 روز در تماشاخانه ایرانشهر اجرای عمومی خواهد داشت.

پیش از این رئیس شورای نظارت و ارزشیابی در گفتگو با هنرآنلاین بیان کرده بود: که اجرای "آنتیگونه" کلا منتفی است و به آقای غنی زاده گفته شده که به دلیل شاکله نمایش "آنتیگونه" از دعوت گروه خارجی این نمایش خودداری کنند که وی دلایل دعوت خود از این گروه را برگزاری تعدادی کارگاه آموزشی در ایرانشهر عنوان کرده بود نه اجرای نمایش.

نمایش "آنتیگونه" از چهارشنبه 15 شهریورماه به مدت 5 روز در سالن شماره یک تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود. این نمایش هر روز در دو نوبت 19:30 و 21:30 به صحنه می‌رود.

نمایش "آنتیگونه" به کارگردانی همایون غنی‌زاده در بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به صحنه رفت و علاوه بر کاندید دریافت جایزه در بخش مسابقه بین‌الملل جشنواره موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگری زن جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر شد.

انتهای پیام/54/53