علیرضا دهقانی کارگردان نمایش "شاهزاده خوشبخت" در رابطه با اجرای نمایش در تالار هنر به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: نمایش "شاهزاده خوشبخت" از 19 شهریور ساعت 18 در تالار هنر بروی صحنه می رود و مخاطب اصلی نمایش گروه سنی کودک و نوجوان هستند.

دهقانی در ادامه افزود: متن نمایش بر اساس داستانی با همین نام اثر "اسکار وایلد" تنظیم شده در این اثر نگاه وایلد نگاهی سمبلیک است.

وی در پاسخ به این پرسش که هدف از اجرای نمایش برای گروه سنی کودک ونوجوان چیست بیان کرد: کمتر اثر نمایشی برای گروه سنی نوجوان بروی صحنه می رود و از لحاظ فرهنگی الگودهی مناسب برای این گروه کم است. با توجه به اهمیت این سن و استقلالی که بدست می‌آورند به این فکر افتادم نمایشی را برای این مخاطب اجرا کنم.

دهقانی عنوان کرد: "شاهزاده خوشبخت" داستان رونمایی از مجسمه‌ای طلایی را روایت می‌کند که این مجسمه از میدان شهر غم‌های مردم را مشاهده می کند پرستویی که گروه پرواز جا مانده با مجسمه آشنا می شود و با کمک هم تصمیم میگیرند به مردم نیازمند شهر کمک کنند تا درد کمتری را احساس کنند.

کارگردان نمایش " بازی عروسکها" گفت: هر فردی می تواند خود را جای کاراکتر این نمایش بگذارد، در واقع پرستو تمایل انسان به نیکی کردن است هر فردی در قصر شخصیت خودش می‌تواند با ساخت دیواری بلند در اطراف خود غم‌های اطرافیان را مشاهده نکند یا بر عکس آن.

وی بیان کرد: هدف ما بیان فرهنگ کمک به مخاطب نمایش بوده است.

نمایش "شاهزاده خوشبخت" به کارگردانی علیرضا دهقانی از 19 شهریور در تالار هنر بروی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/54/53