شیوا مسعودی کارگردان نمایش پرواز 349 به زمین نشست" در رابطه با اجرای نمایش به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: نخست قرار بود اجرای ما در تیر ماه انجام شود و یک دوره تمرین را هم پشت سر گذاشتیم اما بعد از جلسه شورای حمایت از آثار نمایشی و حمایت از نمایش زمانبدی و برنامه‌ریزی برای اجرای نمایش تغییر کرد و قرار بر این شد نمایش ما فروردین 92 در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر بروی صحنه برود.

کارگردان نمایش "گربه‌های شهر خاکستری" در ادامه افزود: هر ده روز گروه نمایش جمع می‌شوند و تمرینات نمایش قطع نمی‌شود. در واقع این اثر فاصله بین واقعیت و خیال است و اثری با در برداشتن درون مایه های تراژیک و طنز با هم است. در نمایش تصویرهایی وجود دارد و حضور ریما رامین فر جنبه طنز اثر را قوی تر می کند.

مسعودی در پاسخ به اینکه دلیل استفاده از عدد 349 در نمایش چیست گفت: علت خاصی برای این نانگذاری وجود ندارد اما بیشتر توجه به نسل متولد 40 و 50 مد نظر بوده است و البته شاید نام نمایش بهد از برگشت نغمه ثمینی از مسافرت و صحبت با هم تغییر کند.

وی در پایان تصریح کرد: هزینه دکور نمایش ما به علت وجود نقاله برای چرخش و حرکت چمدان‌ها سنگین است و ما به دنبال اسپانسر هستیم، و به مسئولان هنری حق می‌دهم این هزینه را تقبل نکنند.

انتهای پیام/54/53