حمید عسکری در گفتگو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: طی روزهای 21 مهرماه و نیز 19 آبان ماه در سالن میلاد نمایشگاه اجرای برنامه خواهم کرد.

این خواننده با بیان اینکه هر یک از این اجراها در دو سئانس برگزار می‌شود، افزود: به دلیل برگزاری کنسرتهای بسیاری که پیش از این در تهران، شهرستانها و همچنین در مالزی و تورنتو و ... برگزار شده بود، تصمیم گرفتم تا مدتی به برگزاری کنسرت اقدام نکنم. به همین دلیل طی این مدت کنسرتی برگزار نکردم تا اینکه بالاخره به اجرا مصمم شدم و اولین اجرای من بعد از این تصمیم، اجرای روزهای 21 مهرماه و 19 آبان ماه است.

وی در باره فعالیتهای دیگر خود در زمینه موسیقی گفت: فیلم کنسرتهایم بعداز طی کردن مرحله تدوین در مهرماه و همزمان با برگزاری کنسرتهایم روانه بازار موسیقی خواهد شد.

عسکری درباره آلبوم جدید خود گفت: آلبوم جدیدم را با همکاری شهاب اکبری و نیما وارسته در دست ساخت دارم. در این آلبوم از همکاری‌های دو سه نفر از آهنگسازان و تنظیم کنندگان جوان که صاحب نام نیستند نیز استفاده کرده ام. نام این آلبوم "سرنوشت" است و امکان دارد تا زمان انتشار نام آن تغییر کند.

وی درباره علت همکاری با جوانهای بدون نام، گفت: نیروهای جوان ، تمرکز و خلاقیت بیشتری دارند و با ایده های خوب و تازه ای که دارند می توانند بسیار مثمر ثمر باشند. ضمن اینکه استفاده از ایده های این دوستان موجب می‌شود تا آلبومی متفاوت و متنوع ارائه کنم.

این خواننده در پایان تاکید کرد: در حال حاضر بیشتر تمرکزم بر روی ساخت آلبومم است و تمامی تلاشم بر این است که آلبومی متفاوت و متنوع به دست هوادارانم برسانم.

پایان پیام/43