به گزارش هنرآنلاین، جشن تولد هنرمندان متولد آبان عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت در حالی ظهر امروز یکشنبه بیست و سوم آبان برگزار شد که نیکنام حسینی‌پور، مدیر عامل موسسه از خداحافظی خود با این مجموعه خبر داد. در این مراسم اعلام شد عباس عظیمی، مدیر فعلی مجموعه برج آزادی و مدیر عامل پیشین موسسه هنرمندان پیشکسوت بار دیگر به آنجا بازخواهد گشت. وی تا سال ۹۸ عهده‌دار این سمت بود.

محمود شالویی، سرپرست معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم گفت: بسیار خوشحالم که امروز در جمع شما هنرمندان متولد آبان هستم. شما هنرمندان پیشکسوت به نوعی پناهگاه ما هستید که ما در کنار شما افتخار خدمتگزاری داریم.

وی با اشاره به حضور عباس عظیمی و نیکنام حسینی پور در این برنامه توضیح داد: بنده حدود بیست سال است هم عباس عظیمی را می‌شناسم هم نیکنام حسینی‌پور را و می‌توانم بگویم که این دو عزیز جزو بهترین همکاران ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند که بنده به همراه این عزیزان افتخار همراهی با شما را داریم. البته امروز جناب کاراندیش از همکاران تازه بازنشسته وزارت ارشاد هم کنار ماست که امیدوارم بتوانیم در آینده از مشاوره‌های وی نیز بهره‌مند شویم.