به گزارش هنرآنلاین، سیدعباس دعایی با تشکر از هنرمندانی که در این دوره شرکت کردند و آثاری جذاب و تامل برانگیز درباره شخصیت و نیز آثار استادان محمد ابراهیم باستانی پاریزی و طاهره صفارزاده خلق نمودند، گفت: تا این لحظه شمار هنرمندانی که استقبال کردند شوق برانگیز بود و ما را در هدف‌مان که‌شناساندن مفاخر کشور با زبان هنر و آشنایی بیشتر نسل امروز با نخبگان و بزرگان است مصمم‌تر کرد.

او از علاقمندان به شرکت در این جایزه هنری درخواست کرد با عنایت به محدودیت‌های اجرای نمایشگاه آثار برگزیده ـ که بناست در فرهنگستان هنر برپا شود ـ به زمان‌بندی مندرج در فراخوان توجه کنند زیرا زمان دریافت آثار و برپایی نمایشگاه تمدید نخواهد شد. به گفتۀ وی، تمام اطلاعات مورد نیاز در پایگاه مجازی جایزه آینده‌دار دوران به نشانی www.ayenehdar.ir درج شده است.

سید عباس دعایی اعلام کرد: استادان کیهان کلهر، مصطفی گودرزی و صداقت جباری پذیرفتند عضو شورای داوران دومین جایزه آینه دار دوران باشند تا سهمی در بزرگداشت مقام و جایگاه استادان محمد ابراهیم باستانی پاریزی و طاهره صفارزاده ایفا کنند.

او در پایان از زحمات استاد حبیب‌الله صادقی و نیز پیروز ارجمند برای راهنمایی‌ها و همراهی در شکل‌گیری و برگزاری این جایزه تشکر کرد.