گروه تجسمی هنرآنلاین: گالری 4Most میزبان نمایشگاهی از مجموعه آثار فواد سیدمحمدی با عنوان «بیهوده» است. این نمایشگاه حاصل سفر این عکاس ایرانی، به یکی از روستاهای سردشت در سال 1398 است. عکس‌ها و تصاویر روایت زندگی یک کشاورز و چوپان به نام عمر است که در 10 سالگی به علت انفجار بمب باقی مانده از زمان جنگ به‌شدت مجروح می‌شود.

این مجموعه عکس‌ها عمر را در حال بازی با فرزندانش و کارهای روزمره نشان می‌دهد. در واقع این تصاویر امید و انسانیت را به نمایش می‌گذارد. این نمایشگاه با ایده جمع‌آوری کمک برای خرید پروتزهای عمر به نمایش درآمده است. 

فواد سیدمحمدی گفته است: « نام نمایشگاه در واقع بازی با کلمات است حتی اگر عمر دست‌های مصنوعی دریافت کند نمی‌تواند چیزی را احساس کند در نهایت می‌تواند لیوان چای را نگه‌دارد». اگرچه این هنرمند، عمر را به‌طور تصادفی پیدا کرد، اما دوستی آن‌ها تاثیر ماندگاری در زندگی‌شان ایجاد کرده است. 

مورگان یاکو، کیوریتور گالری 4Most، می‌گوید: «انسانیتی که سیدمحمدی در کارش سرمایه‌گذاری کرده، ستودنی است. اولین چیزی که من را تحت تاثیر قرار داد تصمیم او برای کمک به عمر است».

 فواد سیدمحمدی متولد ۱۳۶۲ در تهران و دانش‌آموخته‌ دانشگاه هنر تهران است.  او از سال ۱۳۸۷ به طور حرفه‌ای کار عکاسی را آغاز کرده و علاوه‌بر برپایی نمایشگاه‌های عکس در چند مسابقه داخلی و خارجی هم حضور داشته است.  

علاقه هنرمند به دوربین ناشی از تمایل کمک به مردم در کارش است. او مدت زیادی را به‌عنوان یک داوطلب در سرای احسان (آسایشگاه کهریزک) وقت خود را صرف آموزش عکاسی و همچنین عکاسی از بیماران کرده است.