به گزارش هنرآنلاین، علی بهرامی مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و پس از جلسه ی هماهنگی برنامه های هفته دولت در فرمانداری و تاکید فیوضی فرماندار شهرستان؛ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شادگان همگام با دیگر ادارات و ارگان ها غرفه دستاوردها و فعالیت های خود را در نمایشگاه هفته دولت افتتاح خواهد نمود.

وی افزود: در این غرفه سی دی، پوستر،عکس،بروشور و بنرهای تبلیغاتی حاوی فعالیت های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان به ویژه در یک سال اخیر به روایت تصویر در خواهد بود.

بهرامی تصریح کرد: انعکاس پروژه ی در دست اقدام (مجتمع فرهنگی هنری) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان و پشتیبانی های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد خوزستان در تعمیر و تجهیز اداره و کانون ها به همراه آمار و ارقامی در خصوص روند رو به افزایش آمار، افتتاح و گشایش کانون های مساجد و موسسات قرآنی در شادگان و غیره از دیگر برنامه های این اداره در غرفه دستاوردهای هفته دولت خواهد بود.

لازم به ذکر است؛ نمایشگاه دستاوردهای ادارات و ارگان های شهرستان شادگان در ایام هفته دولت در یکی از مدارس شهرستان شادگان برپا خواهد شد.

انتهای پیام