به گزارش هنرآنلاین، مسعود دلیری مدیر تولید این فیلم با اعلام این خبر گفت: این فیلم امروز 25 مرداد ماه در لوکیشنی واقع در بزرگراه نیایش کلید خورد و برای این پروژه 30 جلسه تصویر برداری پیش‌بینی شده که در تهران خواهد بود.

وی تصریح کرد: بزرگراه نیاش، خیابان ولیعصر، منطقه آصف، منطقه افسریه لوکیشن‌های اصلی این فیلم تلویزیونی هستند .

بنابر این گزارش، در خلاصه داستان این تله‌فیلم به قلم محمود اربابی آمده است؛ در یک مجتمع بزرگ آپارتمانی، آدم‌هایی در طبقات مختلف در حال حرف زدن با تلفن هستند که ناگهان خط‌ ها روی هم می‌افتند. این اتفاق یک دقیقه و یازده ثانیه طول می‌کشد و در این فاصله ....

علیرضا شجاع نوری، فرهاد مهدوی، شقایق فراهانی، گلاره عباسی، هومن کیایی، ناصر گیتی جاه، ماریه تهرانچی، فرهاد اسماعیلی، محمدمهدی هاشمی، مانیا حیدری، حسین زمانی، محمد رحمانی، سمیرا مسعودی، مهری امیر حسینی، فرشته اسفندیاری کیا، آبتین جهانی و طاهره علایی از بازیگران "یک دقیقه و یازده ثانیه" هستند.

همچنین عوامل پشت دوربین این اثر عبارتند از: دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: سام کلانتری، مدیر تصویربرداری: مجید صباغ بهروز، مدیر صدابرداری: عباس رستگارپور، طراح صحنه و لباس: نازی پرتو زاده، طراح گریم: مهرنوش طبیبی، مجری طرح: بهرام صحیحی، مدیر تولید: مسعود دلیری، عکاس: لاله دشت‌بان.

گفتنی است، مرتضی رزاق کریمی "یک دقیقه و یازده ثانیه" را در گروه معارف، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مرکز سیمافیلم تهیه می‌کند.