به گزارش هنرآنلاین به نقل از واحد ارتباطات و رسانه اداره کل هنرهای تجسمی، از فروردین‌ماه در آموزشگاه هنر پردیس و با حمایت اداره کل هنرهای تجسمی و موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر، این دوره با مباحث نظری و عملی آغاز به کار کرد و تا تیرماه ادامه داشت.

29 هنرمند ایرانی از شهرهای مختلف کشور و سه کشور کانادا، قبرس و آلمان در این رویداد شرکت کردند. هنرمندان از شهرهای: اردبیل، گرگان، بوشهر، تهران، تبریز، مشهد، بندرعباس، آزادشهر، بابل، ساری، بهشهر، همدان، کرمان و آمل در این رویداد حضور داشتند.

اسامی هنرمندان به شرح زیر است: درنا ابیاک با اثر هزار درنا ـ کریم اله خانی با اثر تمام ناتمام از مجموعه شینار ـ زهرا امانی با اثر مبلمان و فاصله گذاری اجتماعی ـ جهانبخش امیربیگی و لنا یکتا با اثر زارنامه ـ فرزانه جلالی زاده با اثر بگذار نفس بکشم ـ سحر خسرو گرجی با اثر کمدی هیوانی ـ مهدیه دهقانی با اثر از مجموعه بافته ها ـ جعفر رضا زاده با اثر کبوترخانه های مسموم ـ محمد سرو با اثر گوشی های چند اینچی ـ نسرین شاه بیگی با اثر روان زدایی ـ کیومرث صادقیان با اثر نون آخر تنها ـ عالمه صالحی بالادهی و آتنا صالجی با اثر حقیقت ـ زهرا غفاری با اثر زوال ـ سارا فرجی با اثر وقتی هنر سنتی به دورریزها جان می دهد ـ لیلا فلاح با اثر قصه ـ سمانه مرحبا با اثر ناب و غیرقابل تکرار ـ ماهان مقصودی با اثر کاسه چه کنم ـ ساره ملکی با اثر با احتیاط سفر کن ـ فرزانه نجفی با اثر ما دیگر نمی توانیم یکدیگر را در آغوش بگیریم ـ فروغ نوعی با اثر به نشانه دویدن. و این هنرمندان نیز با آثار بدون عنوان در کارگاه اثر خود را تولید کردند: مهرناز پرتوی ـ شیوا زمانی ـ مسلم سعید ـ فاطمه طالبی ـ فاطمه عباس زاده ـ یگانه قدیریان ـ نوشین موسوی ـ سمیه مهریز ثانی ـ مینا امینی.

فایل PDF  گزارش نخستین کارگاه اینترنتی هنر معاصر

 

دانلود فایل