به گزارش هنرآنلاین، "خرامان" به کارگردانی آرش اسحاقی پس از حضور در یاماگاتا توانست به جشنواره فیلم مستند شفیلد راه پیدا کند.

جشنواره شفیلد از جشنواره‌های بزرگ سینمای مستند در جهان و مهم‌ترین جشنواره سینمای مستند در بریتانیاست که به دلیل فراگیری بیماری کرونا  با دو ماه تاخیر در پاییز برگزار خواهد شد.

همچنین در آبان ماه، فیلم "خرامان" در سی‌ و نهمین دوره جشنواره ریلینگ شیگاگو نیز نمایش داده می‌شود  و با ۹ مستند بلند دیگر رقابت می‌کند.

"خرامان" همچنین در هنگ‌هنگ، تایوان، هیوستون در تگزاس و پورتلند آمریکا نیز نمایش داده خواهد شد.

"خرامان" که سال گذشته جایزه بهترین کارگردانی را از جشنواره یاماگاتای ژاپن دریافت کرد پیش از این نیز در جشنواره‌های نیو‌اورلئان و یوتا در آمریکا، بمبئی، لیبرال بنگلادش‌، سیدنی استرالیا روی پرده رفت.

"خرامان" از دهمین جشن مستقل سینمای مستند، جایزه بهترین فیلم را دریافت کرد و نامزد بهترین فیلم بلند در بیستمین جشن بزرگ خانه سینما و نامزد بهترین مستند در دومین آکادمی سینما سینما بوده است.

سازندگان خرامان عبارتند از:نویسنده، کارگردان و تدوینگر: آرش اسحاقی، تهیه‌کننده: طلا آزادروش، مدیرتولید: مونا شریفی، فیلمبردار: آریا آزادروش، صدابردار: علیرضا قناتی، صداگذار: گیسو آزادروش، پالایش رنگ: رضا تیموری، برگردان: حسن شریف‌الدین، زیرنویس: رضا تاری‌وردی،عکاس : میثاق همایونی،روابط عمومی: سپیده حیدرآبادی و  پخش‌کننده: کمپانی ونرا فیلم